reklama

Je to pekné povolanie...to učiteľstvo...

"Poslal som vám do mailu link na školu hrou. Kto bude mať hotové cvičenia z učebnice, môže si to otvoriť a precvičiť si vybrané slová," oznámil som predvčerom na slovenčine a nechal decká v kľude pracovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Keď som dnes ráno doma otvoril mailík, našiel som tam odkaz od môjho žiaka Davida...

Obrázok blogu

A tak som na modrý odkaz klikol, lebo ja odkazy mojich žiakov beriem vážne...

Už som si celkom zvykol na to, že decká počas mojich hodín nepotrebujú motiváciu známkami. Že skrátka pracujú ako draci aj bez slintania za jednotkami a stresov z pätiek :). Jednoducho súperí každý sám so sebou...chcú zdolávať prekážky a dokazovať sebe i okoliu, že sú dobrí a to ich poháňa... ale to sa deje v škole, kde som s nimi... lenže to, aby nejaký žiak len tak išiel v sobou doma na net za účelom nájdenia vyučovacieho softu a potom ho poslal svojmu učiteľovi...tak to, priatelia, to už hraničí s učiteľskou nirvánou :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...je to pekné povolanie...to učiteľstvo...

Ps:Iste ste neprehliadli v Davidkovom linku slovo: "slovencini". Nebojte sa, ani ja :) Decká v mojej triede sú tretiaci a vzory podstatných mien, podľa ktorých sa píšu prípony, sa ešte neučili. Osobne neschvaľujem, aby sa teraz učili, že tam má byť tvrdé y, lebo je to po tvrdej spoluhláske a o rok sa budú preúčať, že to nezáleží od spoluhlásky, ale od skloňovacieho vzoru. Preto zatiaľ riešia iba i/y v koreni slova. Prípony na môj príkaz ignorujú. Ako tak sledujem, celkom úspešne :)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu