reklama

Neznášam byrokraciu!

"Než začneme, treba nám podpísať ešte jeden dôležitý papier," pri slove dôležitý som sa uškrnul a rukami naznačil úvodzovky. "Ja viem, už ste sa dnes niekoľkokrát podpisovali na prezenčky, ale toto súvisí s mojou aktivitou v projekte a tak treba ešte raz. V podstate ide len o akýsi súhlas, že nebudete zámerne šíriť mylné a zavádzajúce informácie o projekte.  A nebojte sa, logo EU je v presnom pomere k ďalšiemu logu, takže nám väzenie nehrozí," pokúsil som sa zavtipkovať, ale nikto sa nezasmial...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Pozerám na ich znechutené tváre a vôbec sa ich znechuteniu nedivím. Je dosť pravdepodobné, že i ja sa tvárim veľmi podobne (i keď v mojom prípade je to čistá pretvárka :). Postupne som teda porozdával "strategický" dokument :) a požiadal ich, aby si ho prečítali a následne podpísali.

Obrázok blogu

"Ak niekto nemá pero, mám tu nejaké erárne, aby nám to podpisovanie netrvalo pridlho."

Obrázok blogu

O chvíľu boli všetky papiere podpísané a bezpečne uložené v mojich rukách...

"Ak by sme boli v škole a ja by som vás chcel FORMÁLNE naučiť, aby ste nikdy nepodpisoval niečo, čo ste si vopred dobre neprečítali, nadiktoval by som vám do zošitov: Nikdy nepodpisujeme niečo, čo si riadne neprečítame! a vy by ste sa to potom naučili. Lenže, my nie sme v škole. Sme na workshope zameranom na KomPrax a s ním súvisiace neformálne vzdelávanie." Pri týchto slovách som vzal z kôpky vrchný papier a začal čítať vetu, ktorá bola ukrytá kdesi uprostred seriózneho dokumentu:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

"Tak toto, priatelia, toto je neformálne vzdelávanie. Práve ste sa neformálne naučili, že neradno podpisovať čosi, čo si riadne vopred neprečítate. Práve takouto (ne)formou získate počas vzdelávania v národnom projekte KomPrax sľubované Kompetencie pre prax - alebo ak chcete praktické zručnosti do ďalšieho života."

Tetku Byrokraciu skutočne nemusím, rovnako, ako väčšina bežných smrteľníkov, no i tak jej dnes musím poďakovať, že mi tak milo a bezbolestne pomohla účastníkom workshopu vysvetlit pointu neformálneho vzdelávania a odštartovať tak moju prezentáciu projektu :)

Tak teda ďakujem :) 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu