reklama

Pozorovali ste už ženy, keď nakupujú?

Vzal som za ruku svoju ženu a vyrazil do neznáma...stačilo pár hodín a ocitli sme sa zoči voči neuveriteľne veľkému srdcu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

V Pražskom IKEM-e sme strávili len chvíľu, kým Baške nasadili Holtera...

...potom sme sa túlali Prahou a ja som si hľadiac cez objektív uvedomil aká je krásna...

Obrázok blogu

...a nie len Praha :)

Pozorovali ste už ženy, keď nakupujú? Je to sranda...sú ako malé deti...a keď sa k tomu "kde sa vzal tu sa vzal", zjaví starý pirát, nám dobrodruhom nechýba viac ku šťastiu...

Obrázok blogu

...moja mama mi k manželstvu vždy hovorila: "Vybrali ste si, nie je už dôvod hľadať to, čo by sa vám páčilo, ale páčiť sa tomu, koho ste si vybrali..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Akýsi starý pán dumal...

Obrázok blogu

...bol v tichu a samote...

Obrázok blogu

 v lone prírody...

Obrázok blogu

a možno to všetko bolo inak...

Obrázok blogu

...ako ľahko vynesieme unáhlené závery, i keď nám často chýba celý obraz...

Obrázok blogu

Poříčí je od Prahy asi sto kilometrov. Býva tam moja mama, a tak sme ju zbehli pozrieť...

...na ľavom brehu rieky Otava, práve v ohybe som chytil svojho prvého kapra. Už je tomu dobrých dvadsaťpäť rokov...reval som vtedy ako zmyslov zbavený, že to je macek a riadny kusanec... a on vám mal potom sotva minimálnu povolenú mieru lovu - 38 cm...

Obrázok blogu

...a keď sa človek, stojaci na moste, otočí o 180 stupňov a pozrie...uvidí jez (nedokážem do slovenčiny preložiť lepšie, ako malý vodopád :)...mal som vtedy asi desať a bol som tam s kamarátom a jeho päťročnou sestrou...šmykla sa a voda ju stiahla dole pod jez...na chvíľu sa nám stratila pod vodou...obaja sme tam hupsli za ňou a po pár minútach ju vytiahli von...celý som sa triasol...viac si nepamätám...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Večer sme sa vrátili späť do Prahy. U nás pijem viacej ja, navrhol som teda ešte navštíviť neďaleký bar...Dali sme si kapitána Morgana, ktorý bol v akcii :)

Obrázok blogu

Druhý deň sme sa vrátili do IKEM-u. Baška bola chvíľu v akejsi ambulancii a tak som sa šiel prejsť...zaujal ma obrazec na jedných dverách...neviem prečo, ale obrázok mi pripomínal jedno zo štádií vývinu dieťaťa počas vnútromaternicového vývinu...ako tak pozerám a usmievam sa nad svojou analógiou...

Obrázok blogu

"pán xy, zvládnete prejsť aj bez vozíka?" Meno mi bolo povedomé a tak som sa otočil....bol pochudnutý a nebyť očí, asi by som ho nespoznal...videl som ho naposledy pred dvadsiatimi šiestimi rokmi...vtedy sme spolu šermovali v Šamoríne...on vyhral, no dosť som ho potrápil a vzhľadom na to, že už mal v tom čase úspechy na majstrovstvách Československa a bol navyše odo mňa o štyri roky starší, mal som zo zápasu skvelý pocit...teraz je to on, kto bojuje so silnejším a skúsenejším súperom...tak mu držme palce...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...Zastavme sa blázni, bo život nám uteká pomedzi prsty...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu