reklama

Ponkam vreckov rebrk

"Dajko, to čo tu ráno tak buchlo?" spýtala sa ma Barunka. "To bola trúbka z vysávača." odpovedám nevinne :) "A to čo si robil ráno o pol piatej ráno s vysávačom?" začala vyzvedať. "S vysávačom nič, len som potreboval rebrík." odpovedal som opäť s anjelskym výrazom v tvári :) "Rebrík?!?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Vidíte tie veci, nalepené hore na stene?" Dobrých päťdesiat hláv sa otočilo smerom k zbierke rozličných predmetov, ktoré vďaka lepiacej páske viseli tesne pod plafónom. Viacerí sa pousmiali. "Pomocou nich vám skúsim vysvetliť, čo vám môže dať projekt KomPrax. Povedzme tutohľa, mladý muž. Vidí, že mám deravú košeľu, teda vidí, že mám problém a chcel by ho vyriešiť." Vzal som nožnice a odstrihol kus zo svojej starej košele. "Hore je ihla a niť. Stačí ich vziať a zašiť. Tak nech sa páči."

Obrázok blogu

"Aha, ty nedočiahneš. A presne o tom to je. Po absolvovaní projektu budeš mať vo vrecku, takýto vreckový rebrík a keď stretneš problém, jednoducho ho vytiahneš a problém vyriešiš. :)"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

"Ale nebavme sa len o problémoch. To, čo sa naučíte, môže byť prospešné aj pri plnení vašich potrieb a túžob. Napríklad, slečna v treťom rade je iste veľmi hudobne orientovaná. Chcela by teda hrať na hudobnom nástroji. Poď si vziať tú flautu, čo je tamto na stene."

Obrázok blogu

"Tak ako?" "Nedočiahnem." "A čo s rebríkom?"

Obrázok blogu

Ako inak, s rebríkom to šlo :)

Obrázok blogu

A potom hrebeň, metlička, papierové vreckovk, toaleťák... 

Prezentácia KomPraxu v Žiline skončila. Viacerí študenti bezprostredne po nej prišli a pýtali si kontakt, vraj majú záujem o spomínaný rebrík... a to je dobre...

...vlastne "dobre" nie je tým správnym slovom. Myslím, že je to výborné...lebo oni sú tí hlavní, ktorí dajú zmysel tej kope papierov a stresov, spojených s celým projektom...veľká vďaka...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu