reklama

Ja som učiteľ! Ja predsa nemusím!

Naša Vikuška má jedenásť. Vlastne už takmer dvanásť, no aj na tých dvanásť je dosť vysoká. Minule vraj zistila, že je tak vysoká, ako ich jedna pani učiteľka. Teda vraj je od nej dokonca vyššia, lebo tá pani učiteľka mala obuté podpätkové topánky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (127)

"Minule, keď som čakala v jedálni na obed, stála som hneď za pani učiteľkou a predstavte si, boli sme rovnako vysoké. A to mala dokonca topánky na vysokom opätku!" zahlásila počas dnešného obedu Vikuška. "Vy sa nemusíte prezúvať, keď chodíte na obed?" spýtal som sa prekvapene. "My áno, ale učitelia sa nemusia a väčšina z nich sa ani neprezúva," zaštebotala veselo. Baby sa hlasno smiali a ja som sa zamračil. Všimol som si Barunkin pohľad. Je to zvláštne. Občas už nemusím nič povedať a ona presne vie, čo mi prebehne hlavou...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel som k tomu povedať, že predsa zákaz chodiť v topánkach z vonku do jedálne zrejme vznikol preto, aby sa do jedálne nenosila špina z vonku a že nie len detské, ale aj učiteľské topánky sú predsa špinavé a tak mi príde čudné, ak sa učitelia neprezúvajú...okamžite sa mi v hlave vynorilo niekoľko ďalších príkladov...učiteľ/učiteľka, ktorá pokojne telefonovala počas hodiny, pričom deti majú zakázané mať zapnutý mobil, aby to nerušilo hodinu...učiteľka, ktorá si priniesla na hodinu kávu, alebo čaj, pričom žiaci mali zakázané počas hodiny piť, aby hodinu nerušili...

... ako môžu takíto učitelia od žiakov chcieť, aby rešpektovali pravidlá, keď ich nerešpektujú oni sami...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám pocit, že pointa tohto blogu je pridobre ukrytá a tak pridávam môj vysvetľujúci prispevok z diskusie:

PS:

v ziadnom pripade si nemyslim, ze tento blog je o vsetkych uciteloch...hovorim len, ze ti, o ktorých som pisal, by mohli mat vazne problemy s respektovanim pravidiel zo strany ziakov... pekny den vsetkym

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu