reklama

Lovcov kreditov sklamem

Mladým vedúcim (15-17) a mládežníckym vedúcim (18+) KomPrax ponúka získanie minimálnych kompetencií, ktoré sa im budú hodiť  kedykoľvek v budúcnosti. Na školeniach zažijú veľa srandy a učenie bude prebiehať zaujímavými zážitkovými aktivitami. Ale čo pracovníci s mládežou? ...z nedávneho telefonátu..."A budú za toto školenie kredity? Nie? Tak ďakujem pekne." ...hm, dočerta, čo vlastne ponúkame pracovníkom s mládežou?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedna z vecí, vďaka ktorým som sa stal úspešným učiteľom, boli neformálne prvky, ktoré som používal počas svojich hodín. Ako ukážka môže poslúžiť KKZB (Kvalitné koberce za babku :), kedy som pri rátaní obsahov na hodine geometrie poveril príliš rýchlych a šikovných žiakov, aby si založili imaginárne firmy a pripravili ponuky na novú podlahu v našej triede, zatiaľ čo som sa ja venoval tým slabším.

Ďalším mojim bonusom boli netradičné aktivity v rôznych malých projektoch. Skrátka som napísal projekt a získal nejaké drobné na jeho realizáciu. Ako vtedy, keď sme natáčali ekofilm Príbeh starej plechovky, alebo vtedy, keď sme pod vedením pani anjelovej maľovali...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do tretice, všetko dobré. Prezentácia zaujímavých hodín verejnosti mi pomohla získať lepšie postavenie v spoločnosti a dostatok úcty a rešpektu. Služobný byt a posledné dva roky aj veľmi slušné finančné ohodnotenie na súkromnej škole :)

Nuž čo, lovcov kreditov sklamem, lebo kredity neponúkam, no ak chce niekto pričuchnúť k prvkom neformálneho vzdelávania, projektovému mysleniu, či schopnosti prezentovať svoje kvality, potom mu KomPrax môže pomôcť k získaniu týchto kompetencií (A nie len týchto, lebo v programe je kompetencií omnoho viac, kuk sem :).

Ako to školenie tak nejako v kocke vyzerá? Polopate asi takto :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz už k aktuálnym školeniam pre pracovníkov s mládežou:

Pracovníci s mládežou aj ich budúci kolegovia alebo kolegyne majú príležitosť zúčastniť sa Základného vzdelávania pracovníkov s mládežou ešte počas tohto leta v Trnave alebo v Poprade. Každé vzdelávanie sa skladá z dvoch víkendových školení (je nutné sa zúčastniť oboch).





TRNAVA: 1. víkendové školenie (22.-24.7.2011) + 2. víkendové školenie (28.-30.10.2011)

POPRAD: 1. víkendové školenie (22.-24.7.2011) + 2. víkendové školenie (11.-13.11.2011)

Začiatok a koniec víkendového školenia: školenie začína v piatok o 16:00 a končí v nedeľu o cca 14:00

Náklady: IUVENTA preplatí každému účastníkovi ubytovanie a stravu a poskytne príspevok na cestovné do sumy 5,51€

SkryťVypnúť reklamu
reklama



V prípade záujmu sa môžete prihlásiť vyplnením a zaslaním prihlášky, ktorú môžete nájsť TU. Prihlášku zašlite na: martin.mojzes@iuventa.sk

Uvažujem, prečo by sa mali pracovníci s mládežou prihlásiť na toto vzdelávanie...je to, ako keď sa siedmich statočných pýtali banditi, prečo sa vrátili brániť tých hlúpych dedinčanov...vraj im to prišlo jednoducho ako dobrý nápad :)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu