reklama

Pokojne zlomí aj štyri

Mlčky som pozoroval malého Natyho, ako veselo nosí drevo na plánovanú opekačku. Keď konečne usúdil, že je dreva dosť, začal lámať haluze o koleno, aby sa zmestili do neveľkého ohniska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

"Poznáš príbeh o Svätoplukovi?" spýtal som sa. Pokrútil hlavou a podišiel ku mne bližšie. Zatváril som sa dôležito, trochu som stíšil hlas a tajuplne porozprával chronicky známy príbeh o Svätoplukovi, jeho synoch a prútoch, ktoré im kázal zlomiť.

Keď som skončil, podišiel krpec k zatiaľ nenalámaným haluziam a vzal tri z nich do rúk. Chvíľu na ne zadumane pozeral. Potom sa zvrtol, položil všetky tri spolu jedným koncom na zem a druhým na pník (asi tridsať cenťákov nad zemou), takže ich konce síce stáli na pevnom, no pod ich strednou časťou zostal prázdny priestor. Nestihol som nič povedať, keď v tom..skočil rovno na stred driev a tie sa s praskotom zlomili. Zdvihol ich zo zeme a zazubil sa. "Myslím, že by som zvládol aj štyri, chceš to vidieť?" Zazubil som sa tiež a oznámil mu, že mu verím. Spokojne prikývol a vrátil sa k pôvodnej činnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hm, aká škoda...deti majú fantáziu, no nemajú moc niečo vo svete meniť. No a my dospelí? My máme moc, no tak žalostne nám chýba fantázia...

...venované Natymu s úctou a vierou, že z malého bystrého dieťaťa raz bude veľký a múdry dospelý...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu