reklama

Nepriateľ štátu číslo jeden

Prečo si naši politici zakladajú blogy? Mám strašne sprostú povahu. Už od nepamäti. Nestačí mi poznať fakt, ale pýtam sa aj prečo. Po dlhom pátraní som konečne objavil možnú príčinu...Priatelia, ja si myslím, že v tom budú Atény.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Alebo presnejšie aténsky ostrakizmus... v skratke – išlo o postup hlasovania (pomocou hlinených črepín) v starovekých Aténach, pri ktorom mohol byť aténsky občan vyhnaný z aténskeho mestského štátu až na 10 rokov. Každý občan mohol napísať na hlinenú črepinu meno človeka, ktorý podľa jeho mienky predstavoval najväčšie nebezpečenstvo pre obec. Stručne možno povedať, že sa hlasovalo o tom, kto je najväčší nepriateľ štátu (mesta).(zdroj: http://sk.wikipedia.org/wiki/Ostrakizmus)

Kto nie je slepý, vidí, ako politici bezostyšne kradnú, klamú, tunelujú. Červení, či modrí, všetko jedno. Robia to všetci. Všetky tie kauzy s bytmi, nevýhodne uzatvorenými zmluvami, či vysokým odstupným už nie sú tajomstvom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž a v tejto situácii sa v kuloároch slovenskej politiky začalo preslýchať, že sa u nás, na Slovensku, zavedie ostrakizmus :) Myslím, že práve preto sa politici pustili do blogovania. Dostali strach. Tak veľmi sa boja, že ich v ostrakizme označia ľudia ako nepriateľov štátu a ich pošlú ich do vyhnanstva. Každý rok jedného. Pekne po poradí, od tých najväčší hajz*** až po menšie ryby, ktoré si ticho sedia v kútoch a kradnú len tak po troške. Tí blázni veria, že blogmi presvedčia ľudí o tom, že všetky tie kauzy sú len útokmi, provokáciou a osočovaním protistrany. Opozície voči koalícii a koalície voči opozícii. Že oni sú tí dobrí a tí druhí sú tí zlí... Koľká to naivita :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Mám nápad. Čo takto cvičné kolo ostrakizmu tu a teraz? Len tak, nanečisto :). Takže, ak máte chuť, zapojte sa do diskusie, ktorej témou je otázka: „Kto je nepriateľom štátu číslo jeden?“ Každý diskutér prihodí len jeden príspevok (bez zdôvodnenia). Príspevok bude tvorený len dvoma slovami: menom a priezviskom :)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu