reklama

Milí učitelia! Dnes ten deň ešte nie je!

Vážení učitelia, prečítal som si príhovor pána ministra a rád by som pridal pár slov. Nie ako bývalý učiteľ... ale ako rodič...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

V minulosti toho bolo na vás naváľaného neúrekom a považujem za zázrak, že máte i napriek tomu všetkému naďalej chuť učiť. Ak budú hlúposť a nezáujem kompetentných o dosiahnutie kvalitného vzdelávacieho systému s kvalitnými (dobre zaplatenými) učiteľmi pretrvávať, možno príde deň, keď skončí naše školstvo v popole... Ale dnes ten deň ešte nie je! Lebo dnes sú medzi vami ešte stále slobodní a odvážni ľudia, ktorí sa po dlhom čase mlčania a šomrania v kabinetoch neboja verejne vystúpiť a kritizovať nefunkčné a choré veci, ktorých je v našom školstve viac než dosť. Áno, je ich málo, ale sú! A to je skvelé...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Milí učitelia...dnes, keď začína nový školský rok, by som vám chcel povedať, že vám držím palce...a ešte jednu vec...dôležitý pre naše deti nie je žiaden minister, ba ani vláda... len vy... Vy ste tí najdôležitejší! Prosím, nezabudnite na to...

...celkom obyčajný rodič...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu