reklama

Učitelia všetkých krajín voľte ma

Nie som človek holdujúci politike, dokonca možno povedať, že odkedy už neplatí, že „modrá je až tak dobrá“ sa len ťažko orientujem, kto za koho kope. O to viac ma minulý štvrtok ráno o 7:30 prekvapil osobný list od pána Švejnu, ktorý kandidoval na post župana Bratislavského kraja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na obálke listu, ktorý som dostal, bola na mieste odosielateľa uvedená nadácia F. A. Hayeka. Keďže čas, ušetrený nesledovaním politických škriepok a blamáži našich z(vy)volených politických činiteľov, venujem rôznym projektom, predpokladal som, že by mohlo ísť o niečo z tretieho sektoru. O to viac ma prekvapil obsah listu, kde som sa dozvedel, že za účelom lepšieho kontaktu s nami, voličmi , hnutie Vpred citujem : „ Individuálne získalo naše adresy z internetových stránok našich škôl. “ V ďalších pasážach sa spomínajú priority hnutia, popretkávané kvalitami jeho členov, ktorých dôkazom je mimo iné aj ich spätosť s úspešnou nadáciou. Po prečítaní listu som si uvedomil, že nie som sám, kto  tento list dostal. Teda, aby som bol presný, u nás v škole ho dostal každý. Informoval som sa teda, ako sa k nám listy dostali, keďže na obálke nebolo žiadne razítko z pošty. Listy vraj boli v schránke s ostatnou poštou. Na celej veci mi niečo nesedelo a tak som list čítal znovu a znovu. Po chvíli som list odložil, lebo ma čakala prvá hodina, slovenčina, a tú beriem aj s mojimi tretiakmi smrteľne vážne. Viete, vybrané slová sú vybrané slová. Počas dňa som vo víre dôležitejších vecí a povinností (Pochopiteľne ani hru futbalu s mojou triedou nemožno brať na ľahkú váhu)na list úplne zabudol. Až večer, keď som počul, že odbitím siedmej hodiny rannej sa predvolebný boj skončil, vynorila sa mi kdesi hlboko spomienka, že okolo pol ôsmej som dostal „akýsi osobný list“. Po chvíli prehrabovania vreciek som list našiel a znovu otvoril. No tentokrát ma viac ako samotný list zaujal dátum v pravom hornom rohu : 18.11. 2005. Chvíľu mi trvalo, než som si uvedomil, že je už 24. Ale prečo na liste nie je označený dátum z pošty a medzi jeho napísaním a doručením uplynulo 6 dní, a prečo sa k nám do schránky dostal tak neskoro, že každý z nás ho dostal až dne ráno, to sa asi nedozviem. Dovoľte mi ale na záver ešte jednu citáciu z listu : „Prajem Vám počas oranžovej jesene vo Vašom výbere šťastnú ruku.“   Nuž, každý z nás má chvalabohu o šťastí rozdielne predstavy.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu