reklama

Staňte sa našimi klientmi a získajte svadbu celkom zadarmo!

"Ja by som to takto neriešil. Jedna vec je estetika, ale ak tam dáš príliš okrasné písmo..." podišiel k baneru začal horlivo gestikulovať, pričom pokojne vysvetľoval: "Dominika, pozri sa sem. Štandarné písmo je na takýto typ oznamu omnoho vhodnejšie." "Nechceš si sadnúť za ten počítač ty? Ja sa na teba vôbec nenahnevám!" Jej zvýšený a zosilnený hlas prezrádzal, že by sa predsa len nahnevať mohla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Trnava, 30.9.2011...na počiatku bol KomPrax a komPrax bolo iba slovo...

Obrázok blogu

Dominika si odsadla a "Nanuk" si sadol za počítač namiesto nej. K môjmu veľkému prekvapeniu sa Dominika vôbec neofučala, naopak, usmiala sa a začala Nanukovi pre zmenu kybicovať ona :) Takmer okamžite pokračovali v práci na projekte, kde chystali ponuku na zorganizovanie svadby. Taký malý cvičný projektík :)

Obrázok blogu

Napokon vo veci písma zvolili kompr(ax)omis :)

Obrázok blogu

"Staňte sa našim klientom a získajte na každú ďalšiu vlastnú svadbu vernostnú zľavu 10 %. Ak sa niekto ožení jedenásťkrát, poslednú svadbu má grátis! No, neožeňte sa, keď sa to tak oplatí!" Som myslel, že ma prekotí, keď som to počul :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tri stoličky a žiadna z nôh tímu nesmie ostať na zemi. "Baby hore na stoličky a my to dáme po chlapsky". Vedieť rozdeliť úlohy v tíme podľa schopností a zručností členov je dôležitá vec :)

Obrázok blogu

"Dávid, myslím, že by sme tú novú podlahu dokázali normálne spraviť. Rozumieš. Akože naozaj to vybaviť a zariadiť tak, že by tu o pár dní bola nová. Ale aj iné veci by sme vedeli."

Obrázok blogu

"To je divné, rozprávať sa s niekym a pritom byť k nemu otočený chrbtom."

Obrázok blogu

"Vymyslela som si projekt. Chcela by som spraviť niečo k 17.novembru, aby sme aj my mladší boli trochu v obraze. Nejaká diskusia, hostia, ktorí by sa zhovárali o tom, čo zažili a pomedzi to nejaké premietanie a folkoví speváci s krylovkami..." "A nechceš tam ešte pred tou diskusiou pichnúť nejakú zážitkovú aktivitu so študentmi? Vieš, že by si trošku toho komunizmu zažili aj na vlastnej koži." "To znie dobre, len neviem, ako by som reagovala, ak by študenti niektorých tried nepocítili žiadnu zmenu :)"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"Mňa zaujíma problém okolo maturít z anglického jazyka..." "Ja by som chcel robiť gitarový workshop...a on potom na to nadviaže tanečným..." "Ja chcem spraviť spoločnú akciu pre postihnuté a zdravé deti..." "Ja by som chcel rozbehnúť nejaké pravidelné stretávanie sa mladých, aby cez víkendy namiesto vysedávania pred telkou, alebo počítačom pobehovali po všetkých kútoch Slovenska..." "Ja by som..."

Obrázok blogu

Adios, priatelia a o dva týždne dovidenia pri písaní vašich projektov :)

Obrázok blogu

Ešte jedna seriózna s ohľadom na pravidlá o publicite :)

Obrázok blogu

Na záver ešte parafrázujem z jednej staršej diskusie na FB...

Dnes sa ma rano v telefone neprijemne opytal riaditel skoly, kde chodia nasi frekventanti: A co z tej ucasti na projekte budu mat tie decka?
Takze...co by ste mu povedali, keby ste so mnou 21. septembra sedeli unho v kancelarii?

Naucia sa postarat sa o seba a riesit veci a problemy, ktore ich v zivote stretnu... narozdiel od mnohych, ktori sa v podobnej situacii zmozu len na mnozstvo nadavok, staznosti a fnukania...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Trnava, 2.10.2011...na počiatku bol KomPrax a komPrax bolo iba slovo... až kým z neho mladí nespravili čin...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu