reklama

Nie je dobre, keď ľudia pľujú na zástavy

Vonku mrzlo. Pozoroval som ruže a myslel na to, že im mráz pristane. Ľudia chodili nevšímavo okolo...blázni. Občas do mňa niekto nechtiac drgol a zašomral, aby som prepáčil. Vo vrecku sa mi rozvrešťal mobil. Bol čas ísť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Bratislava, 20.11.2011, Svetový pohár v šerme...

Hala bola plná upotených mladých ľudí. Behali, skákali, naťahovali sa. Niektorí mali v ušiach slúchadlá a neprítomne hľadeli v snahe koncentrovať sa. Áno, aj ja som takto vyzeral pred mnohými rokmi, keď som sa chystal na preteky. Teraz som rozhodcom. Nie je to ľahká úloha, ale nesťažujem sa. Vzal som si rozpis skupiny a chystal sa odísť k planši, keď čosi narušilo klasický obraz haly, aký som poznal...

Mal tridsať, možno tridsať päť. Zúrivo kričal a snažil sa strhnúť Tureckú a Izraelskú vlajku. Ktosi vravel, že ich aj opľul. Šermiari okolo mňa nervózne čakali. Bol čas ísť na planš, ale nemohol som odísť. Prihovoril som sa mu. Vravel, že je zo Sýrie, že je to hanba, vyvesiť vlajky takých zločincov, že aj on voľakedy šermoval, že je už dlhšie na Slovensku, že...tiahlo z neho. Všimol som si, že nás niekto začal fotiť. Hovoril som mu, že mne sa skôr zdá hanbou, chovať sa takto k štátnym symbolom. Nepočúval ma a hovoril si svoje. Ktosi ho vzal a vyviedol von.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel za mnou český tréner, vraj majú strach z nejakého atentátu. Potom prišiel ukrajinský rozhodca, vraj videl toho muža, ako si vonku nasadil kapucu a znovu nepozorovane vošiel do haly. Prišla polícia. Našli ho a zatkli. Celý deň som rozhodoval a večer išiel domov za svojou ženou a deťmi...

Ps:

Obrázok blogu

...škoda, že ľudia nevidia krásu zamrznutých ruží...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu