reklama

trenky s ružovými sloníkmi

"Stany? Mám. Spacáky? Mám. Karimatky? Mám. Práškový cukor? Mám. Gitaru? Kde je, do čerta, gitara? Jáj, veď tá už je dole. Dohody? Mám...."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

"Zapíšte sa na workshopy a...

Obrázok blogu

...podpíšte túto dohodu týkajúcu sa národného projektu KomPrax. Podpísali takmer všetci...." Ja by som veľmi chcela ísť dnu, ale nechcem toto podpísať, lebo sa mi nepozdávajú tie trenky." Tak predsa sa našiel niekto, kto číta dohody a zmluvy poriadne :)

Obrázok blogu

Malá neformálna aktivitka na úvod je za nami, hor sa na program :)

...workshopy, kde si decká precvičili spoločnú komunikáciu, rozdelenie úloh v tíme, kreativitu, schopnosť prezentovať a mnoho ďalších vecí :)

"Prvá skupina si pripraví dýchanie."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kyslík vstupuje cez nos a vyťahuje modré pero, vraj aby krv vedela, že je okysličená :)

Obrázok blogu

Ďalej si ten nešťastník putuje hrtanom...

Obrázok blogu

do pľúc...ups, z modrého pera sa stalo červené :)

Obrázok blogu

"A druhá skupina skúsi trávenie."

Potrava vstupuje ústami a drvia ju spolužiaci...chcel som povedať, zuby :)

Obrázok blogu

Nasleduje hltan a pažerák (prečo len je tak veeeeeľmi úzky :)

Obrázok blogu

A v žalúdku už nedočkavo prešľapuje kyselina, ktorá sa chystá riadne si podať prichádzajúcu potravu :)

Obrázok blogu

Plížením cez črevá, vpred! :)

Obrázok blogu

Ale, čo to? Kde sa vzal, tu sa vzal, najvýhodnejší hnedý pauŠÁLik (akože kreativita na výbornú :)

Obrázok blogu

OBEDOPAUZAAAAAAAAAAA :)

To nie sú laptopy, ale pizza, ktorú sme mali na obed :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


A popoludní...Panelové diskusie, kde sme sa zase trochu hádali a diskutovali.

Jednak o tom, či ísť na dovolenku karavanom, alebo lietadlom...

Obrázok blogu

A následne aj o tom, čo by sa v škole dalo robiť inak, kde je priestor pre neformálne prvky, ako by mohlo neformálne vzdelávanie doplniť to formálne...

Obrázok blogu

Zo súdnej siene prišiel príbeh a my sme hľadali vinníka (Vraj: Za všetkým hľadaj muža :)

Obrázok blogu

Jedna baba povedala...hm, ako ľahko odsúdime nevinného človeka, len preto, že...

Obrázok blogu

Múmia sa vracia a ktosi jej pichol prst rovno do mazľavého oka :) občas skrátka uveríme veciam, ktoré môžu byť v skutočnosti celkom inak...

Obrázok blogu

Nakoniec ešte tímovka... "Priatelia, čaká nás snehová búrka. Vypukne presne o 10 minút. Za ten čas si musíte vytvoriť spoločný úkryt!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"Snežíííííííííííí cukoooooor!"

Obrázok blogu

Čo sme si nadrobili, to si pekne upraceme, však, Gabo :).

Obrázok blogu

"Vy si vážne myslíte, že môžete zmeniť svet? Veď to je smiešne! A asi tak nepravdepodobné, ako to, že si teraz zaspievam s Katkou Koščovou, alebo povedzme s Maťom Husovským..." Na chvíľu som sa odmlčal. "Ale vlastne, prečo nie?"

((video))

...Prešov 29.11.2011...bol to pekný deň...

...veľká vďaka študentom, ktorí zmenia svet :)...

...veľká vďaka učiteľom i vedeniu Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity...ktorí sa nezľakli netradičnosti ponúkanej aktivity...

...veľká vďaka Zuzke, Gabike, Ele, Katke, Maťovi, Gabovi...za všetko :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Adios a dovidenia 13.12.2011 v Žiline, priatelia :)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu