reklama

Hodená rukavica

Kým som ešte (m)učil malé deti, mnohí z vás mi písali, že zvládnuť malé deti je ľahké, ale nech si to skúsim s hordou puberťákov na stredných školách. Rád by som týmto prijal hodenú rukavicu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V rámci národného projektu KomPrax – Kompetencie pre prax sme pripravili pre študentov stredných a vysokých škôl netradičné jednodňové akcie - Panelové diskusie a workshopy s témou: Prínos neformálneho vzdelávania v práci s mládežou*. Pod škrobeným názvom sa ukrýva množstvo zaujímavých workshopov a diskusií s rozličnými témami, pričom hlavným cieľom všetkých aktivít je priviesť študentov k poznaniu, že byť aktívny a riešiť problémy okolo seba už v čase štúdia je cesta, ako získať prax v bežných zručnostiach (komunikácia, manažment, finančná gramotnosť, projektové myslenie...), vďaka ktorým budú omnoho lepšie pripravení do praxe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rámcový program:

08:00 - 08:30 Úvod
08:40 - 12:00 Workshop (Paralelne prebiehajú 4 workshopy – rozdielna téma)
12:00 - 12:30 Obed
12:30 - 14:00 Panelová diskusia (Paralelne prebiehajú 3 panelové diskusie)
14:10 - 15:10 Prezentácie výstupov z Workshopov
15:10 - 16:00 Zhrnutie výstupov o získaných kompetenciách
16:00 Koniec

Celá akcia je pre študentov, pedagógov i školu bezplatná, pričom môže prebehnúť priamo v priestoroch školy, alebo v neďalekom konferenčnom zariadení, nech je to kdekoľvek na Slovensku. Zo strany organizátorov je zabezpečená účasť kvalitných lektorov, ako i strava pre účastníkov.


Pre viac informácii, alebo nahlásenie záujmu o akciu kontaktujte, prosím: david.kralik@iuventa.sk , 0917 402 511

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie, nemyslím si, že je ľahké (m)učiť stredo/vysokoškolákov, ani vopred nedokážem posúdiť, či to zvládnem lepšie, alebo horšie, ako som zvládal tých malých šušňov. Isté však je, že kým to nevyskúšam, nedokážem pravdivo odpovedať, ako by som si počínal s bandou puberťákov...preto prijímam hodenú rukavicu a teším sa na stretnutie s Vami i Vašimi študentmi.


*Neformálne vzdelávanie je proces vzdelávania mimo školských osnov, ktorý je riadený a nastavený tak, aby mladý človek počas realizácie svojho projektu, prípadne inej činnosti, získal požadované zručnosti.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu