reklama

totálne zamilovaný

"Poďte, prenesieme tento stôl," zahlásil a zdola uchopil drevenú časť školskej lavice. V nasledujúcej chvíli zvreskol a na jeho tvári sa objavil bolestivý výraz. Neschopný slova hľadel na prst, prepichnutý klincom. Nikto zo študentov sa ani nepohol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)
Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :) 

Trvalo to len pár sekúnd. Vzápätí sa všetci rozosmiali, lebo pochopili, že išlo len o neformálny úvod pána školiteľa :) Koniec - koncov, ako inak začať KomPrax-workshopy na strednej zdravotníckej škole? :)))

Obrázok blogu

- - -

Večer pred tým, keď som letoval na klinec drôtik, ktorý mal vytvoriť ilúziu prepichnutého prstu, si Veve poťukala na čelo. Malo mi dôjsť už vtedy, že som totálne zamilovaný...

Obrázok blogu

Teraz už len vyskúšať :)

Obrázok blogu

- - -

Po odstránení "poranenia" a zlízaní kečupu, nasledovali klasické aktivity na rozohriatie. "Alberto Tomba, tleskni na tri, ukazovák verzus palec..." Potom som im chvíľu porozprával o tom, prečo je fajn, byť už v študentských rokoch aktívny. Že sú tu zručnosti, ktoré sa v škole prehnane neučia, no v živote ich budú potrebovať...komunikácia, práca v tíme, zodpovednosť, manažment, projektové myslenie, kreativita, motivácia... A práve tieto zručnosti sa dajú perfektne získať pri realizácii vlastných nápadov. Jasné, že som použil aj zopár príkladov, akými sú Lucka, Jaro a Martin.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte som im chvíľu hovoril o svojich skúsenostiach z nemocníc. O tom, ako som raz večer nachystal párky párty a s deckami sme hrali stolný tenis temer do polnoci a niektoré z tých detí potom zomreli, lebo rakovina je strašná mrcha a tiež o tom, ako sme si zasadrovali ruky na nohy v snahe získať nové formy na sviečky aj o Mareka som chcel spomenúť, no nedalo sa...a potom aj o mojej kariére smetiara a o mnohých iných veciach som tiež rozprával. A keď už bolo kecov až - až, pustili sme sa do aktivity s krycím názvom: Prvá pomoc (Aj keď to tak na prvý pohľad nevyzerá, venovali sme sa v rámci tejto aktivity práve vyššie spomínaným zručnostiam :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Chalanisko mal byť vraj v scénke pôvodne smrť,

Obrázok blogu

no na poslednú chvíľu ho tímoví spoluhráči prekrstili na lekára záchranára :)

Obrázok blogu

Pred nočným klubom došlo k potýčke, ktorá si vyžiadala zranenia a samozrejme prvú pomoc :)

Obrázok blogu

Pri odbornom poskytnutí prvej pomoci asitovala aj Barbiena :)

Obrázok blogu

Šerif, ktorý polapil násilníka, dal interview moderátorke z Markízy :)

Obrázok blogu

Jasné, že aj svedkovia vypovedali, aby bolo spravodajstvo objektívne (Ako sme na to v prípade spomínanej TV zvyknutí :)

Obrázok blogu

Keď decká doprezentovali, trochu sme sa pozhovárali o tom, čo všetko sme sa naučili. Nasledovala diskusia s argumentmi namiesto urážok a osočovania...Deň mi prešiel rýchlo. Vyrazil som domov a unavený v duchu ďakoval študentom, vďaka ktorým som si zase raz uvedomil, že som zrejme beznádejne zamilovaný do (m)učenia druhých a je mi jedno, či sú to škôlkári, krpci zo základnej školy, stredoškoláci, vysokoškoláci, alebo nebodaj učitelia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver teda, ako obyčajne, veľká vďaka...

... študentom, ktorí mi zase raz pripomenuli, ako veľmi rád (m)učím...

... učiteľom i vedeniu Strednej zdravotnej školy v Poprade... ktorí sa nezľakli netradičnosti ponúkanej aktivity...

... Dáši... za všetko :)

Adios a dovidenia 17.5.2012 v Ružomberku, priatelia :)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu