reklama

Riadna sekera

Včera bolo u Viki v škole informatívne rodičko. Sedím oproti pani profesorke chémie, ktorá ma učila pred dvadsiatimi rokmi. Dnes učí Viki. Na prvý pohľad riadna sekera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Hovorí mi, aké má Vikuška známky v druhom polroku. Pri pohľade na ňu sa mi vynárajú matné spomienky...

Bola veľmi prísna. Všetci sme mali pred ňou obrovský rešpekt a v triede bývalo počas jej hodín hrobové ticho. Pred tabuľou som mal vždy také čudné chvenie v žalúdku...

"Dcéra má dve jednotky a dve dvojky, takže je medzi 1-2. Bude ešte odpovedať." "To je férové," vravím a napadá mi, že ak by som mal povedať jednu vec, ktorá vo mne najsilnejšie rezonuje v spomienkach na pani profesorkou, bola by to férovosť pri hodnotení študentov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na začiatku štúdia som bol slabý trojkár. Keď som sa tesne pred ukončením štúdia na gymnáziu rozhodol pre malý pokus "učiť sa", prichádzal som do školy dobre pripravný. Pani profesorka mi dala bez mihnutia oka jednotku. Vôbec ju netankovalo, že som bol ešte pred pár mesiacmi tým slabým žiakom. Bol to úžasný pocit, môcť začať s čistým štítom.

Pani profesorka, ďakujem...

...venované s úctou a vďakou pani profesorke Dagmar Oreskej, ktorá ma okrem chémie naučila aj tomu, že mám vždy šancu začať odznova...

Ps(ktoré dopĺňam dodatočne a je reakciou na reakcie v diskusii): Vážená pani profesorka, pri hodnotení mojej dcéry zostaňte naďalej takou striktnou a férovou, akú si vás pamätám ešte zo svojich študentských čias a ak si zaslúži za svoju odpoveď dvojku, určite jej ju dajte.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu