reklama

Bezákom sa cirkev očistila...absolútny súhlas

Vážený pán arcibiskup Zvolenský, píšete, že vďaka "Bezákovi došlo k očiste cirkvi" a ja som presvedčený, že máte pravdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (168)

Je tu však niekoľko otázok...

Oddelili ste plevy od zrna...otázkou je, ktorá časť v cirkvi bola plevami a ktorá zrnom.
Oddelili ste odpadlíkov od verných...otázkou je, kto padol a kto v pravde verí ďalej.
Oddelili ste farizejov od skutočných nasledovníkov Krista...otázkou je, ktorí sú ktorí.
Oddelili ste špinu od čistého...otázkou je, čo bolo v cirkvi prehnité a čo zdravé...

Ak dokážete na vyššie položené otázky odpovedať, potom vidím nádej, že čoskoro vzhliadneme cirkev čistejšiu a pravdivejšiu, než tomu bolo doposiaľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otázkou však ostáva, či odpovedať viete, môžete a hlavne, či skutočne chcete...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu