reklama

Je Vilo Rozboril ten najväčší chudák zo všetkých?

Vilo Rozboril sa vo "svojom" Modrom z neba venuje jednej z najnechutnejších vecí, aké poznám. Vytĺka kapitál, z nešťastia chudákov, ktorých postihli rôzne životné katastrofy a rany osudu. Dobre, dobre, neťahajme sa za slovíčka...nie kapitál, ale sledovanosť. Ale nie je to jedno? Len mi tak napadlo, či nie je tým najväčším chudákom, napokon on sám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Lenže potom som si pozrel štatistiky sledovanosti a beriem späť. Áno, Vilo je chudák, lebo len naozajstný chudák sa nechá zapredať k toľkemu hyenizmu a úbohosti...ale najväčším chudákom, nie je on.

Tým najväčším sme my, televízni diváci. Diváci, ktorí si znova a znova sadajú k obrazovkám, aby spolu s Vilom sledovali utrpenie druhých. Diváci, ktorí svojim záujmom motivujú scénaristov a hádam i samotného Vila, hnať sa za ďalšími a ďalšími slzami, utrpením a bolesťou.

Utrpenie, bolesť a smrť patria k nášmu životu...ale ako obchodný artikel, či už z pohľadu predávajúceho, alebo kupujúceho, mi to všetko príde...jemne povedané, ako veľmi nevhodný obchodný artikel :( 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ps: Autor tohto blogu nevidel ani jeden diel spomínaného programu, nakoľko sa mu už pri upútavkach tak nejako divne zdvihol žalúdok :(

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu