reklama

Pozor na učiteľov! Pozor na hyeny!

Milí učitelia, iba obyčajné hyeny a chrapúni by chceli zvýšenie platov za každú cenu. Aj na úkor invalidov, dôchodcov, či dokonca bezbranných detí!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (134)

„Neviem, odkiaľ to mám zobrať. Od invalidov? Od dôchodcov. Od detí? Nie,“ odzneli slová pána Čaploviča v dnešnom SME...

Hm, možno sa mýlim a je to len taká blbosť, ale všimli ste si, aké skupiny na potenciálne ukrátenie odzneli? Invalidi, dôchodcovia, deti. Dosť zvláštny výber... až sa človeku zdá, že nie celkom náhodný... Lebo ak by učitelia chceli „okradnúť“ invalidov, dôchodcov, či deti (nechápem, prečo nepovedal siroty, bolo by to ešte silnejšie), teda ak by učitelia chceli dostať viac peňazí na úkor týchto spomenutých, boli by v očiach verejnosti (a dosť pravdepodobne aj v očiach samých seba) obyčajnými hyenami!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Lenže predstavme si, že by tá veta znela: 

„Neviem, odkiaľ to mám zobrať. Od poslancov? Od vrcholného manažmentu štátnych podnikov. Od sudcov? Nie,“ vyhlásil Čaplovič s tým, že nájsť peniaze bude veľmi ťažké.


...hm...uvažujem nad tým, kto je vlastne v danej situácii tou skutočnou hyenou ...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu