reklama

svrcidom.gmail.com

Vraj prečo som tú knihu napísal. Stráviť bezdôvodne hodiny za compom a následne pri úpravách textov, to je divné. Keby som bol spisovateľ a živilo by ma to, tak povedzme ok, ale takto?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odpoveď som dostal dnes ráno v autobuse. Od seba samého ;) Zistil som, že všetko, čo robím, robím preto, lebo ma to baví a robiť to chcem. Či už je to práca platená, alebo len dobrovoľníčenie ;) Aby som citoval svoje dnešné myšlienky... Nie som zlatokop a ona nie je šľapka! ;)

- - -

Celá knižka končí mojim návratom zo/do(?) sna. Mám však taký zvláštny pocit, že sa Borke a Robovi cestou domov ešte čosi pritrafilo, a preto prosím všetkých, ktorí knižku kúpili (svojim) deťom, aby im odkázali... 

Moji mílí malí/veľkí čitatelia,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

adresa svrcidom@gmail.com je od dnes plne funkčná a budem šťastný, ak si po prečítaní knižky nájdete chvíľku čas a dopíšete posledný príbeh (v knižke máte naň ponechané posledné stránky :). Mám totiž trochu obavy, či sa Borka a Rob dostali bezpečne domov a či tam zase nenašli nejakú galibu ako vtedy, keď sme sa vrátili a starký bol fuč.

Majte sa krásne, skladajte básne,

Dávid, bývalý pojedač hmyzu ;)

Ps: Jedna z prvých čitateliek je Timka, ratolesť môjho inoparťáka Tibora.

Obrázok blogu

...My dospelí sme už skrátka takí. Keď sa bojíme zosmiešnenia, alebo znemožnenia, radšej povieme to, čo všetci očakávajú, skrátka niečo normálne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Z knihy Celkom ako sen, ja pojedač hmyzu)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu