reklama

Keď sa povie inovatívne, znamená to...

Čo to vlastne, do čerta, znamená? Inovatívne, inovatívne, inov...hm...znamená to učiť pomocou najnovšej techniky? Alebo podľa zásad Komenského, ktoré všetci dokola omieľame a pomaly už ani nevnímame, aké úžasné poznanie je v nich toľké roky ukryté? Alebo sa pod tým rozumie využívanie najmodernejších pedagogických prístupov a metód? Alebo? Uf...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nie je to ľahká otázka. Keďže som nikdy nečítal žiadnu metodiku a bol som vždy skôr praktik v teréne, skúsim z fleku taký výstrel...pre mňa by mohlo byť inovatívne, ak...

...vezmem decká do lesa v rámci prírodovedy. Okrem pozorovania rastlín a stromov založíme oheň a tiež nájdeme potok, jednak na uhasenie ohňa a tiež preto, aby sme zadumane hľadeli do vody a uvažovali nad jej kolobehom v prírode. Možno by sme mohli uvažovať aj o rastlinách a dýchaní a fotosyntéze (ktorá nie je dýchaním :). Všetko si to fotíme a kamerujeme a maľujeme a zapisujeme, aby sme v škole na informatike spracovali do krátkeho filmu, ktorému sa dostane cti, byť na literatúre obohatený o komentár a na angličtine o anglické titulky ;) a je milión ďalších alternatív...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V utorok ma čaká prednáška práve na túto tému. Inovatívne (m)učenie. Ak máte pocit, že by ste mi mohli pomôcť svojim pohľadom a postrehmi, veľmi ocením. Napíšte v diskusii, alebo mi pošlite mail, poprípade prídite priamo na prednášku a doplňte moje úvahy.

Takže, keď sa povie inovatívne metódy v škole 21. storočia, znamená to podľa vás...

???

Adios a ak sa niekto okrem komentu tu, či v emaili rozhodne prísť v utorok na pokec, je vítaný a budem tomu úprimne rád ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu