reklama

Učitelia nevydržia štrajkovať dlhšie ako tri dni...

Učitelia nevydržia štrajkovať dlhšie ako tri dni? Toto je čo za informácia? Čistá karikatúra štrajku! Ak je toto postoj učiteľov, potom si nezaslúžia ani cent navyše...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Bol som zhnusený...až do chvíle, kým som na nete narazil na text môjho priateľa a človeka, ktorého si nesmierne vážim...

Váž. pán Ondek,

dnes ráno som počul v SRO Vaše vyjadrenie k štrajku. Neveril som svojim vlastným ušiam. Všetky doterajšie informácie, ktoré mali zrejme za úlohu zmiasť štrajkujúcich učiteľov, vrátane Vášho nedávneho nešťastného vyhlásenia ohľadom „kompromisov“ som bral tak, že sú to mediálne informačné šumy, ktoré majú okrem iného za úlohu rozbiť jednotu učiteľov. Ale tu – dnes v SRO – som počul čelného predstaviteľa organizácie, ktorá vyhlásila ČASOVO NEOBMEDZENÝ!!! štrajk, ako hovorí, že učitelia nevydržia viac ako 3 dni, že nemajú na viac peniaze, že si nemôžu štrajk dlhšie dovoliť a že po týchto 3 dňoch štrajkový výbor Vašej organizácie štrajk môže prerušiť, resp. úplne ukončiť. Ešte raz – neveril som vlastným ušiam! Človek, ktorý by mal štrajkujúcim učiteľom, ktorí idú s kožou na trh a ktorí obetujú nemalú časť svojich žobráckych a česť urážajúcich platov tesne pred vianocami vlievať svojími razantnými a odhodlanými prejavmi silu a energiu do žíl, ktorý by mal byť vodca a generál celej „bitky“, túto bitku defacto popredu vzdáva. Vy nemáte žiadnu česť, p. Ondek? Asi nie, nakoľko by ste museli po týchto svojich vyhláseniach okamžite abdikovať. Tak babrácky zvládnutá „organizácia“ učiteľského štrajku a tieto Vaše mediálne vystúpenia Vás totálne diskvalifikujú v úlohe vodcu organizácie, ktorá má razantne a do posledného dychu hájiť záujmy učiteľov. Elegantne sa zbavujete zodpovednosti a presúvate ju na plecia už aj tak dosť ubitých učiteľov. Ak to napokon dopadne tak, ako ste sa dnes ráno v rozhlase vyjadrili, urobíte z učiteľov naozaj šaškujúcich gašparov. Pritom Vy osobne neriskujete ani cent zo svojej niekoľkotisícovj mzdy, ktorú máte práve vďaka štrajkujúcim učiteľom, ktorí sú ešte zo zotrvačnosti ochotní prispievať na nefunkčnú mŕtvolu menom OZPŠAV. Česť výnimkám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Rumunsku, Česku alebo v Keni štrajkovali učitelia až do konca – do splnenia ich požiadaviek. My sme odhodlaní tiež. Na našej škole sme všetci pedagogickí pracovníci do nohy, vrátane vedenia, podpísali vstup do časovo neobmedzeného štrajku. Aj napriek odborom, nie vďaka nim....

Radim Kovařík, Gymnázium Myjava


Po prečítaní mám nádej...nádej, že to hlúpe vyjadrenie o maximálne troch dňoch nie je vyjadrením názoru väčšiny učiteľov...

Kým som ešte učil, spravil som raz deckám v mojej triede jeden deň komunizmu. Celý deň končil ich povstaním, zvrhnutím môjho tyranského režimu...a uvedomením si, že kto sa neodváži bojovať za svoju slobodu, nezaslúži si ju...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Milí učitelia. Nenechajte sa zmanipulovať čachrami a machináciami mocných. Jediný, kto rozhoduje o vašich životoch, ste vy sami.

Ak nie dnes, tak kedy?

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu