reklama

Máte strach, súdruhovia?

Trnava - Policajný vyšetrovateľ obvinil zo šírenia nepravdivých informácií Petra F. (30) z okresu Skalica, muž v stredu 28. novembra v piatok 30. novembra šíril správy, ktorými sa pokúsil rozvrátiť Slovenskú republiku. V sobotu 1.decembra bol Peter F. zadržaný a predvedený na vyšetrovanie..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

...a po vysluchu by mohlo nasledovať priznanie typu:

„Ja, Peter Farárik, priznávam, že som ako nepriateľ vnútri Slovenskej republiky a ľudovodemokratického zriadenia organizoval protištátne centrum. Toto centrum, v ktorom som sústredil veľa kapitalistických a podvratných živlov, pričom mnohí sa stali agentmi imperialistických rozviedok, vykonávalo nepriateľskú činnosť. V nej som sa opieral o rôzne nepriateľské organizácie, napríklad sionistické, slobodomurárske, o nepriateľské živly z radov partizánov, španielskych interbrigadistov a podobne.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom väzenie, prípadne poprava*... ako za starých dobrých časov..

Tak na to zabudnite, milí súdruhovia. Táto etapa je už za nami. Dobre, dobre, podarilo sa vám trochu scenzúrovať Peťa tým, že nemožno jeho blogy priamo zdieľať na Fb, ale to je asi tak všetko...


...vlastne nie je. To, že vám tak vadili tie príspevky, znamená, že máte strach. Veľký strach...a viete čo? Len ho majte! Máte na to dobrý dôvod...

adios

Ps: Takmer by som zabudol. Musím vám povedať, moji milí súdruhovia... Som hlboko sklamaný, že moje volanie o pomoc Gondoru, sklamanie z pána Ondeka, ba ani zvieracia farma vám za tú námahu nestáli a sú naďalej voľne šíriteľné :( tuším budem musieť na sebe ešte riadne popracovať :P

SkryťVypnúť reklamu
reklama

*Prvá časť blogu bola fikcia, Peťo je samozrejme v poriadku a ja už sa teším na jeho ďalšie príspevky ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu