reklama

Je prekrásna!

Stojím pred ňou neschopný slova. Je prekrásna... štíhla, voňavá, celá moja! Túžim ju vziať do rúk a tešiť sa z nej ako malé dieťa...aspoň na chvíľku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Je to krásny pocit, vidieť, že výsledkom permanentného hladu je malé knižné-novorodeniatko...beriem ho do rúk, naslepo otváram...

...Vtedy pri nás pristála vznešená čajka. „Prečo ma hľadáte?" „Ako vieš, že ťa hľadáme?" zarazil som sa. „Veď ani nevieme, ako sa voláš." „My...nehľadáme teba, skôr...odpoveď," dostal zo seba ohúrený Rob. Čajka pôsobila až príliš dokonale na tvora z tohto sveta. „Odpovede na naše otázky sú všade okolo nás, stačí si ich všimnúť," povedala Čajka a pozorovala Borku. „Lenže niekedy sa radšej nepýtame, lebo máme z odpovede, ktorú v hĺbke srdca poznáme, priveľký strach. A volám sa Marek." Teraz sa zahľadela na mňa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(úryvok z knihy Celkom ako sen)

Obrázok blogu

 

...

Marek bol priateľ. Najlepší. Bol odo mňa o pár rokov mladší, ale myslím, že omnoho rozumnejší a menej uletený. Spoznal som ho v nemocnici na Hlbokej, kde som v tom čase robil šaša vychovávateľa a on tam prišiel navštíviť bývalého spolupacienta. Počas nasledujúcich mesiacov sme spolu skontrolovali zo tridsať litrov piva, trochu sme sa pozhovárali a potom si jeho bunky spomenuli a rakovina sa vrátila. Potom (ne)zomrel. Pohreb mal na moje dvadsiate piate narodeniny...už je to trinásť rokov...odvtedy som narodeniny neoslavoval. Dnes mám tridsaťosem. Ozaj, až do poslednej chvíle som netušil, že sa v knižke objaví. Prišiel až celkom k záveru, keď som potreboval pomôcť na ceste domov a nevedel som nájsť cestu...a on? On mi povie, že odpoveď poznám, len sa jej bojím. To bol celý on.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo pekné napísať knižku a stretnúť v nej najlepšieho priateľa ;) 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu