reklama

Pýtate sa prečo, pán Trubač?

Po novoročnom prejave nášho hippie prezidenta, by človeka takáto blbosť vôbec nemala prekvapiť ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pozerám správy, pán Trubač a hovorí sa tam o odmenách, ktoré ste ku koncu roku dostali vy i ďalší "mocní"... krátky prestrih a prichádza otázka priamo na Vás... A odpoveď? Žiadna. Koniec koncov, prečo by aj?

Počkajte, pán Trubač, porozmýšľam....

Dajte mi ešte chvíľku...

Tak čo ja viem, že by preto, lebo ste platený z našich daní?

Ps: Hádam je načase, aby ste si uvedomili, kto je Vašim zamestnávateľom, pán Trubač. Sme to my, občania Slovenskej republiky. Tak sa podľa toho láskavo správajte!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu