reklama

Dajko, už radšej nič nehovor

Vážený pán prezident, najskôr máme začať od seba, teraz Vás dokonca desíme... Čo bude nabudúce?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Viete, keby som tu nežil a nebol priamym účastníkom diania, normálne by som po Vašich vyjadreniach uveril, že jediní zodpovední za ten humus, čo tu teraz máme, sú občania Slovenskej republiky. Že len a len občania sú tí zlí, ktorí sa neprávom búria a osočujú Vás i ďalších poctivých politikov, že práve občania, špinavo a zákerne bojujú, že práve občania...

Viete, pán prezident, moja žena v podobných situáciách povie: "Dajko, už radšej nič nehovor, lebo každým ďalším slovom to bude len horšie...


...pán prezident, prosím, už žiadne ďalšie vyhlásenia, lebo každým ďalším...ale však vy viete...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu