reklama

Čo je v pozadí vymenovania Tomáša Pivarčiho za riaditeľa?

Taký mladý a už riaditeľ?To nebude celkom s kostolným poriadkom. Určite mal tlačenku, alebo ho možno uprednostnili vďaka účasti v "Deviatej A". Rozmýšľam, že by nebolo od veci sa ho na to rovno opýtať. Nech sa chlapec trochu zapotí, nemyslíte?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Popravde, môj iní parťák Tibor s tým už tak trochu začal, ale veľmi sa potešíme, ak jeho rozhovor rozšírite o Vaše vlastné otázky...

Obrázok blogu

Tak neváhajte a pýtajte sa! Najlepšiu otázku, rovnako i najaktívnejšieho spovedača odmeníme malým darčekom ;)

Takže, dovidenia zajtra, priatelia ;)

Tibor, Dávid a trasúci sa Tomáš

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu