reklama

Kto by mal radiť mladým manželským párom, ako na výchovu detí?

Bol som mladý a potreboval som poradiť, ako vychovávať svoje deti...Smiešne, radili mi ľudia, ktorí žiadne deti nemajú, ani sa o žiadne nestarajú a teda nemajú s výchovou detí žiadne relevantné skúsenosti . Áno, presne toto sa mi stalo! A nie len mne, poznám aj ďalších, ktorí to zažili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keď som rozmýšľal nad tým, prečo naše vysoké školy nedokážu vychovať kvalitných učiteľov, napadlo mi, že mnohí z vyučujúcich nevideli živého žiaka dobrých dvadsať-tridsať rokov. Poniektorí hádam aj dlhšie. Na základe čoho majú takíto prednášajúci vysvetľovať budúcim učiteľom, čo majú v triede robiť a čo nie? Ako im môžu pomôcť pripraviť sa na reálne situácie, ak oni sami nemajú o skutočnom dianí v triedach ani šajn?

Alebo inak... zdá vám normálne, aby ľudia, ktorí s výchovou detí nemajú žiadne relevantné skúsenosti, radili mladým rodinám, ako na to? Mne teda nie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ps: TENTO TEXT NIE JE O TOM, KTO MÁ RADIŤ MLADÝM MANŽELSKÝM PÁROM PRI VÝCHOVE ICH DETÍ! JE O KVALITNEJ PRÍPRAVE BUDÚCICH UČITEĽOV UŽ POČAS ŠTÚDIA NA VŠ!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu