reklama

nemám záujem o vážnejší a papierom formalizovaný vzťah

Popri svojom dlhodobom vzťahu som s jednou takou zažil nedávno neuveriteľný flirt. Čo vám mám povedať. Bolo to vzrušujúce spestrenie každodennej nudy, ktoré ma navnadilo a tak...hľadám ďalšiu... Znovu však opakujem, že nemám záujem o vážnejší a papierom formalizovaný vzťah a chcem ju len ta na hodinu! Maximálne dve...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obal sa celkom vydaril, čo poviete?
Obal sa celkom vydaril, čo poviete? 

Áno, naposledy to bola Narnia, kde sme riešili dýchaciu sústavu. Dobre, priznávam, nie celkom tradične, ale napokon celkom úspešne. A čo ponúkam teraz? Ponúkam besedu so spisovateľom (Aj by som napísal tradičnú besedu so spisovateľom, ale to vám sľúbiť nemôžem. Poznám sa :D)

Je dosť možné, že budeme spievať a recitovať, kričať a šepkať, stáť i sedieť (bez stoličiek), hovoriť o priateľstve, o láske, o odvahe, o pravde, o sne a skutočnosti, o zázrakoch, o smrti, o živote a k záveru budeme lietať (ak nemáte vysoké stropy, navrhujem spraviť besedu vonku - pred školou, v parku, na lúke, v lese...pre istotu ;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

(O chvíľku skočiiiiiiiim a potom sa budeme zhovárať o priateľstve a dôvere a... no však uvidíte :)

Tak akoooo? Je tu nejaká odvážna škola, trieda, ktorá by chcela/mohla so mnou podniknúť takéto hodinové (možno dvoj) rande? Upozorňujem, že to bude zadarmo, nakoľko ja nie som pasák a ona nie je šľapka (Pozn. autora: Text o pasákovi a šľapke - Ide o text, ktorý som napísal na svoj vlastný portál iní.sk , kde som opisoval, že prácu nerobím pre peniaze, ale skrátka preto, že ma baví. Ak vás to zaujíma, nájdite si na webe ;)

Adios moji milí a užívajme si slnko a vôňu leta a spev vtákov a veselú bezstarostnosť detí a múdrosť starcov a zbrklú spravodlivosť mladých a robme veci naplno a vychutnajme každý deň tohto neuveriteľného života, ktorý nám bol dopriaty, lebo jeden nikdy nevie, či to nie je ten posledný..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ps: Dnešný deň končí a mne napadá otázka...Urobil som dnes niekoho šťastným? Lebo to jediné je dôležité...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu