reklama

Už to začína byť nudné, páni politici

Poznáte ten pocit... Začnete pozerať nejaký film a už po prvých minútach ale úplne presne viete, ako to celé vlastne skončí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Najskôr si prečítate nadpis: Váhostav dostal zakázku, hoci je trikrát drahší

Potom čítate ďalej: BRATISLAVA. Národná diaľničná spoločnosť odklepla firme Váhostav v dodatku zmluvy šesť miliónov na zasypanie jám, z ktorých ťažili štrk pri výstavbe diaľnice. Stalo sa tak napriek tomu, že sa objavila firma, ktorá by to vedela urobiť ani nie za polovicu.

Než pokračujete v čítaní, pomyslíte si: "Prečo nevyužili službu lacnejšej firmy? Že by niečí známy?"

Dočítate do konca a... Váhostav vlastní Juraj Široký, podnikateľ blízky Smeru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Páni moji, už to začína byť nuda...smutná nuda, povedal by som :(

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu