reklama

Raz je to tak: Bratislava nie je Slovensko...a čo Košice?

Počujte, Košičania, ja viem, že sa bavíme viac - menej o zázraku, no i tak si myslím, že by ste sa o to mohli aspoň pokúsiť...Čo vy na to?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Neviem, či ste o tom u počuli, ale Bratislava nie je Slovensko!

...tak mám na vás otázku...Čo Košice? Sú Košice Slovensko?

Mám rád zázraky a držím vám palce :)))

Ps: Ak pre nič iné, tak za Ota...poznáte Ota Žarnaya? Nie? Nuž, žiadna celebrita. Len učiteľ. Úplne obyčajný učiteľ z Košíc. Učiteľ, ktorý poukázal na plytvanie peniazmi v škole a následne dostal vyhadzov...a čo na to Zdenko Trebuľa? NIČ...celkom nič...

Pps: Máte pravdu..on Ota zo školy nevyhodil, no bol jedným z tých, ktorí mohli zasiahnuť a zmeniť tú situáciu...ale nezasiahli...a kto nezabráni krivde, je rovnako vinný...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu