reklama

Banskobystričania-Kotlebovci, ukončime tú frašku menom priateľstvo

Ráno som si prečítal, že napokon Kotleba vyhral. "Priatelia" z Fb, ktorí ste ho volili, je najvyšš čas, naše "priateľstvo" ukončiť. Nechcem sa totiž priateliť s voličmi tohto pána a mimochodom myslím, že ani váš Fuhrer by nebol nadšený tým, že sa priatelíte s človekom, ktorého starí rodičia boli určení na transport. Preto, (pre mňa vôbec nie) milí Banskobystričania - Kotlebovci, ukončime na Fb túto frašku menom "priateľstvo"... Adios!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

Tento text som chcel uverejniť dnes ráno okolo piatej, keď som sa zobudil a zistil, ako sa veci majú...

Trochu som sa dospal, potom sme doma trochu upratali (+ ja v sebe) a trochu som rozmýšľal. Môj brat na Fb napísal, že ľudia z BB prvýkrát nevolili menšie zlo a rozhodli sa zvoliť to väčšie ... myslím, že mal pravdu.

Prešiel ma prvotný hnev. Rozmýšľam, čo sa to deje. Ako to, že je tu toľko ľudí, ochotných dať svoj hlas gaunerovi, ktorý okrem pár fašisticky ladených vyhlásení a pochodov a niekoľkých populistických žvástov smerom k riešeniu rómskej problematiky, nikdy nič nedokázal... po pol dni rozmýšľania som sa rozhodol svoj ranný text, určený pre Kotlebových voličov, preformulovať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Text hore v perexe považujte, prosím, za bezpredmetný. Toto je môj odkaz pre voličov neonacistu Kotlebu):


Milí Banskobystričania, ktorí ste zvolili Kotlebu. Chápem, väčšina z vás nemá vôbec záujem o podporu neonacistických žvástov pána Kotlebu. Ste len frustrovaní a znechutení zo všetkej tej špiny, ktorá vás obklopuje a z bezmocnosti, akokoľvek to zmeniť a z pohľadu na skorumpovaných politikov (červených i modrých) a z neriešenia pálčivých tém a z každodenných káuz... Vsadili ste teda na Jánošíka, ktorý príde a zachráni vás. Zlých strestá, nastolí spravodlivosť a konečne vám bude sveta žiť. Obávam sa, že žiadne takéto jednoduché riešenie neexistuje. Je najvyšší čas prestať hľadať záchrancu z vonku a pozrieť sa do zrkadla ... Uvidíte jediného človeka, ktorý vás môže zachrániť a urobiť šťastnými...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Adios!


Ps: Ak by predsa len čisto hypoteticky existoval na svete vami očakávaný kladný hrdina - záchranca, s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou to nebude jeden primitívny fašistický gauner..

Ps: Pôvodne som skutočne v prvom momente plánoval vyhádzať všetkých voličov pána Kotlebu z priateľov, no ak mám vo svojich úvahách pravdu, ak sú to skutočne najmä frustrovaní a nespokojní ľudia, bol by to z mojej strany len zbytočný ostentatívny výkrik..

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu