reklama

To najlepšie nakoniec...už dnes

Vždy som rozmýšľal, či je reálna šanca, napísať aspoň raz text, ktorý by "pasoval" aj mojim zarytým odporcom a "nefanúšikom". Toto bola skutočne veľká výzva, no napriek tomu si myslím, že tento môj dnešný text, bude práve takým...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Pred pár dňami som napísal adminom sme.blogu, že by som rád na svojej súkromnej stránke ini.sk zverejnil pár svojich dávno minulých blogov zo SME (nejaké srdcovky :). Admini mi (k môjmu nemalému prekvapeniu) odpísali, že z ich pohľadu nejde o moju súkromnú stránku, nakoľko tam je viac autorov. Snažil som sa argumentovať, že stránka je skutočne mojim osobným blogom, pričom sme na ňu dvaja. Tibi rieši skôr nahadzovanie a technicku stránku a ja obsah a texty ako také (samozrejme, ak nám napísal niekto z vonku a stálo to za zverejnenie, zverejnili sme) a ak aj Tibimu sa podarí pekný text, tak ho prihodíme. V kodexe bolo čosi aj o komercii.. Každopádne, ak by niekto mal pocit, že ide o komerciu, tutohľa, úryvok zo sekcie "O nás":

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

---

Byť iný, neznamená byť horší, ba ani lepší, znamená to: BYŤ INÝ. Byť INÝ znamená nebáť sa hľadať a ponúkať alternatívy k existujúcim overeným riešeniam.

Projekt ini.sk ti prinášajú Dávid KrálikTibor Repček. Pre nás je to čisto zábava a hľadanie (možno samých seba?). A je to projekt z radosti a pre radosť.

Ak si aj ty iný, napíš a pošli nám príspevok, ktorým chceš ponúknuť alternatívu k rutine, nakralik1975@gmail.com.

---

Otočili sme niekoľko emailov, kde ja som tvrdil, že ide o moju súkromnú a nekomerčnú stránku a teda podľa kodexu je to ok a admini tvrdili, že nie. Chvíľu som zvažoval, že napíšem priamo do PETIT PRESS, no potom som si uvedomil, že ani ten najväčší šialenec z PETITU by mi nedal za pravdu (aj keby som ju mal), lebo by potopil vlastných adminov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Resume:

Nastal čas tu skončiť. Rád by som týmto adminom poďakoval, lebo za tie roky bolo mnoho situácii, kedy sme sa dostali do rozporu a musím povedať, že boli veľmi korektní a vlastne aj dnes sú. Ale aj ja som a bolo by odo mňa veľmi nezodpovedné písať na sme.blog a nebyť stotožnený s pravidlami. Boli by z toho zbyčné nedorozumenia a nezhody a možno aj zlá krv a to nechcem. Takže adminom naozaj ďakujem za ústretovosť a trpezlivosť (verte, že jej so mnou potrebovali neúrekom) a želám im len to naj do ďalších dní.

(Nadpisy, to bola moja zvláštna sme.blog špecialita ;)

A kde je to "najlepšie", čo som sľuboval v nadpise? To je jednoduché. Toto je text, ktorý "pasuje" aj mojim zarytým odporcom a "nefanúšikom". Dokonca ich hádam aj poteší. Čo viac si môže jeden bloger pri ukončení svojho pôsobenia na nejakom portáli priať? Čo viac sa dá dosiahnuť, než úprimne potešiť aj tých, u ktorých sa mu to doteraz nikdy nepodarilo? ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

adios

Ps: K tej komercii ... dnes spúšťame na iní - alternatíva k rutine nový nekomerčný projekt. DRAŽBA... ĎAKUJEM...

Pps: Ale že sa najväčší karmohonič všetkých čias rozlúči so sme blogom súkromným článkom, tak to je fakt drsné ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu