reklama

Redakcia SME sa musela zblázniť

Vždy som tvrdil, že ak chce mať učiteľ v triede poriadok, mal by si stáť za slovom a nemeniť svoje rozhodnutia. Ja som pred temer deviatimi mesiacmi vyhlásil, že na blog.sme.sk už nikdy nebudem písať. Dnes som toto vyhlásenie porušil a netuším, či som neporušil aj nejaké pravidlo z blogerskeho kódexu. Ale poviem vám pravdu... Je mi to jedno, lebo niektoré veci človek skrátka musí!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Vážená redakcia SME,

najmä 

Matúš Kostolný, šéfredaktor,

Tomáš Bella, zástupca šéfredaktora,

Konštantín Čikovský, zástupca šéfredaktora,

Lukáš Fila, zástupca šéfredaktora,

Juraj Javorský, zástupca šéfredaktora

ale aj ďalších 63 členov redakcie denníka SME, medzi nimi aj karikaturista Martin Shooty Šútovec, reportér Karol Sudor a komentátor Peter Schutz, prečítal som si váš dnešný list spoločnosti Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft a a napadá mi len jediné, ako na to zareagovať...

Priatelia, som rád, že sa na Slovensku nájdu takí ľudia ako vy. Ľudia, ktorí sa neboja moci a peňazí (možno skôr moci peňazí) a dokážu otvorene povedeť svoj názor...alebo inak..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Klobúk dolu SMEčkári!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu