reklama

...a až ti narastú krídla, bude čas vrátiť sa domov...

Prekvapene naňho hľadím a nervózne prešľapujúc v duchu prehrabujem neporiadok svojich myšlienok. Vždy som mal toľko otázok a teraz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)
...a až ti narastú krídla, bude čas vrátiť sa domov...
...a až ti narastú krídla, bude čas vrátiť sa domov... (zdroj: Baruška Algayerová)

Načo chceš klásť otázky, keď odpovede na ne sú v každom z nás? Teda aj v tebe...

Mám strach, že sa táto chvíľa čoskoro skončí. Možno zazvoní telefón, alebo len ktosi zabuchne hlasno bránu...To, čo je skutočné, pretrvá večne. A to ostatné, to si večnosť nezaslúži.

Váham. Odísť, či ostať... Ak chceš odísť, odíď. Ak chceš zostať, zostaň. No nikdy nezostávaj, ak chceš ísť, a neodchádzaj, ak chceš zostať.

Si zvláštny, akoby si nepochádzal od nikiaľ...Neposudzuj človeka podľa spoločenstva, z ktorého pochádza, no snaž sa svojimi skutkami meniť pohľad na spoločenstvo, z ktorého pochádzaš ty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Často stojím na križovatke a neviem, kadiaľ ďalej...Cesta, ktorou kráčaš má mnoho alternatív, no cieľ je Jediný.

Dnes som mal veľmi zlý deň. Cítim sa unavený, nepotrebný, porazený...Každá porážka môže byť víťazstvom a každé víťazstvo môže znamenať tvoj pád. V konečnom dôsledku je na každom z nás, kedy je porazený a kedy víťazí.

Chcem ju získať...Vo vzťahu je oveľa jednoduchšie čosi dosiahnuť, než to udržať a zveľaďovať. Iskru vykrešeš úderom dvoch kameňov, no oheň - oheň udržíš, len ak bude dostatok dreva a vôľa prikladať.

Čím viac získavam, tým menej nechávam pre druhých...Ak však získam, súčasne prijímam zodpovednosť za získané.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zmena je údajne život...Len zmena, ktorá prichádza z vnútra môže byť účinná. A súčasne iba zmena, ktorá sa v konečnom dôsledku prejaví aj navonok, dáva týmto prejavom zmysel svojej existencii.

Ale aký mám vlastne byť?...Buď rozhodný, nie však slepý! Buď udatný, nie však krutý! Buď prezieravý, nie však podozrievavý! Buď milujúci, nie však priťažký!

A hlavne...


Buď SKUTOČNÝ, lebo iba to SKUTOČNÉ si zaslúži pretrvávať VEČNE a nikdy nezaniknúť.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu