reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Život je krásny

To najlepšie nakoniec...už dnes

Dávid Králik

To najlepšie nakoniec...už dnes

Vždy som rozmýšľal, či je reálna šanca, napísať aspoň raz text, ktorý by "pasoval" aj mojim zarytým odporcom a "nefanúšikom". Toto bola skutočne veľká výzva, no napriek tomu si myslím, že tento môj dnešný text, bude práve takým...

  • 14. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 404x
  • 3
Možno máte dieťa vo veku 9 až 99 rokov

Dávid Králik

Možno máte dieťa vo veku 9 až 99 rokov

a možno toto dieťa rado číta fantasy a možno sa mu páčia otvorené konce a možno má rado dobrodružstvo a možno preňho ešte nemáte knižku k Vianociam ;)

  • 10. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
  • 3
Majú učitelia radosť, keď žiaci robia chyby?

Dávid Králik

Majú učitelia radosť, keď žiaci robia chyby?

"Máte to zle! Takto sa to nikdy nemôže podariť! Čo nevidíte, veď je to nad slnko jasnejšie..." chcel zvolať na svojich žiakov, no miesto toho sa len zarazil a po chvíli, s potuteľným úsmevom, položil žiakom otázku: "Ste si istí, že je všetko, ako má byť?" Keď prisvedčili, urobil "cvak" a bolo...

  • 21. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 996x
  • 3
lebo len človek lietajúci, môže byť skutočne šťastný

Dávid Králik

lebo len človek lietajúci, môže byť skutočne šťastný

Malý, sotva šesťročný šrac uchopil sekeru a opatrne sa zahnal. Drievko zabrnelo, no inak nenieslo žiadne známky poškodenia. Skúsil to silnejšie a z dreva odskočila trieska. Potom znova a ešte raz a ... drievko sa rozletelo na dve strany.

  • 14. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 352x
  • 0
AK

Dávid Králik

AK

Ak ešte riešite problém - do ktorej školy dať svojho budúceho prváčika....

  • 12. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 0
reklama
Chovajte sa slušne a nejedzte si šušne!

Dávid Králik

Chovajte sa slušne a nejedzte si šušne!

Boli piati. Aj ten najmenší z nich bol o dobrú hlavu vyšší odo mňa. Obstali ma tak, že som nemal najmenšiu šancu prejsť. Zastal som a čakal, čo sa bude diať...

  • 31. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 239x
  • 0
A nevadí, ak tam budú chyby?

Dávid Králik

A nevadí, ak tam budú chyby?

„Idem konečne dnes napísať pokračovanie tej knižky :D" „Super, myslel som na to, že kedy pošleš :)" „Za chvíľu. A nevadia pravopisné chyby? :D" „Nevadia. Veď ak by mi vadili, môžem si ich opraviť sám. Som učiteľ, nie? :P"

  • 29. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 786x
  • 0
Priniesť si na rande vlastné decko? A prečo nie!

Dávid Králik

Priniesť si na rande vlastné decko? A prečo nie!

Popravde, mal som z toho trochu stresy, lebo je jednou vecou, čas od času si povyraziť a nezáväzne poflirtovať, no niečim celkom iným je, absolvovať dáke rande za účasti vlastného dieťaťa...

  • 15. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 481x
  • 1
Keď zrelý štyridsiatnik reve hu, hu, huuuu!

Dávid Králik

Keď zrelý štyridsiatnik reve hu, hu, huuuu!

„Hu, hu, huuuuuuu!" kričí zrelý štyridsiatnik, stojac spolu s ďalšími ľuďmi v kruhu. Počas výkriku dvíha obe ruky nad hlavu, aby z nich vytvoril kvalitné rohy. Jeho susedia bez otáľania veslujú ako šialení. Funia a rehnia sa, až kým neukáže na ženu stojacu oproti. Tá, rovnako ako on pred chvíľou, dvíha ruky k hlave a spustí "Hu, huuuuuuuuuuuu!"...

  • 23. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 089x
  • 2
Hľadá sa taká...ehm...ako by som to...skrátka...nezáväzný flirt

Dávid Králik

Hľadá sa taká...ehm...ako by som to...skrátka...nezáväzný flirt

Je mi jedno, či si mladá, alebo trošku staršia, pekná, škaredá, populárna, alebo celkom neznáma. Chcem s tebou prežiť týždenný nezáväzný flirt a celkom mi stačí, ak budeš chcieť aj ty. Trochu pošpásujeme, užijeme si a potom si povieme „Adios"... Nájdem ťa?

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Ešte jedno by ste mali vedieť, než zapíšete dieťa do Felixa!

Dávid Králik

Ešte jedno by ste mali vedieť, než zapíšete dieťa do Felixa!

Od začiatku som tvrdil, že chceme hrať s rodičmi otvorenú hru. Dnes som si s hrôzou uvedomil, že sme na minulotýždennom predzápisovom stretnutí nepovedali všetko, čo sme mali. Dokonca by som povedal, že sme vynechali jednu z najdôležitejších informácií...

  • 22. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Človek sa učí s deckom 5 hodín a to má na "vysvedčku" i tak dvojku!

Dávid Králik

Človek sa učí s deckom 5 hodín a to má na "vysvedčku" i tak dvojku!

Bolo mi zle ako psovi. Nič vážne, len obyčajná chrípka. Prišla za mnou Viki, či s ňou neprejdem zajtrajšiu angličtinu, lebo si nie je v niektorých veciach istá a čaká ju polročná odpoveď. Privolil som a presunul sa z vlastnej postele na Vikuškin gauč.

  • 21. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Takže, kumpán Radka, prečo škola Felix?

Dávid Králik

Takže, kumpán Radka, prečo škola Felix?

Predpredpredpredvčerom som otvorene hovoril o svojich motívoch a dôvodoch, pre ktoré som sa pridal k partii nadšencov, zakladajúcich školu Felix. Keďže som prisľúbil aj postoje ostatných, po Majke, Peťovi a Hanke pýtam sa Radky: TAKŽE, KUMPÁN RADKA, PREČO ŠKOLA FELIX?

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chcem byť hľadačom pokladov

Dávid Králik

Chcem byť hľadačom pokladov

Dlho som rozmýšľal, čo chcem robiť v našej novej škole. Áno, oficiálne som členom manažmentu, ale to je skôr papierová funkcia a čo budem robiť v skutočnosti, to je iba na mne, nakoľko ide o čestnú funkciu bez nároku na honorár ;) Výhoda toho, ak si prácu vymýšľa človek sám, je v tom, že si ju skrátka môže ušiť na mieru. Nevýhoda, že si ju vymyslieť musí, inak nebude robiť nič a bude len hniť a sťažovať sa, aký je život nudný a krutý. Nápad sa zrodil, takpovediac z neúspechu..

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Takže, kumpán Hanka, prečo škola Felix?

Dávid Králik

Takže, kumpán Hanka, prečo škola Felix?

Predpredvčerom som otvorene hovoril o svojich motívoch a dôvodoch, pre ktoré som sa pridal k partii nadšencov, zakladajúcich školu Felix. Keďže som prisľúbil aj postoje ostatných, po Majke a Peťovi, pýtam sa Hanky: TAKŽE, KUMPÁN HANKA, PREČO ŠKOLA FELIX?

  • 13. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Takže, kumpán Peťo, prečo škola Felix?

Dávid Králik

Takže, kumpán Peťo, prečo škola Felix?

Predvčerom som otvorene hovoril o svojich motívoch a dôvodoch, pre ktoré som sa pridal k partii nadšencov, zakladajúcich školu Felix. Keďže som prisľúbil aj postoje ostatných, neostáva iné, ako opäť položiť tú istú otázku: TAKŽE, KUMPÁN PEŤO, PREČO ŠKOLA FELIX?

  • 10. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Tajomstvo Králičieho úspechu

Dávid Králik

Tajomstvo Králičieho úspechu

Nie som žiaden superman, ani prehnaný odborník, ani intelektuál a už tobôž nie pracant, či pedant, tak v čom to je?...dlho som rozmýšľal, až napokon...Odpoveď prišla celkom nečakane, dal mi ju včera popoludní vodič jedného autobusu. Povedal: "A tomu d*****i, hlavu otrieskať o zem!"

  • 9. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Takže, kumpán Majka, prečo škola Felix, ?

Dávid Králik

Takže, kumpán Majka, prečo škola Felix, ?

Včera som otvorene hovoril o svojich motívoch a dôvodoch, pre ktoré som sa pridal k partii nadšencov, zakladajúcich školu Felix. Keďže som prisľúbil aj postoje ostatných, neostáva iné, ako položiť otázku: TAKŽE, KUMPÁN MAJKA, PREČO ŠKOLA FELIX?

  • 9. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
"Tá škola vznikla len pre peniaze,"

Dávid Králik

"Tá škola vznikla len pre peniaze,"

dočítal som sa na facebooku pod statusom nášho novovznikajúceho Felixa a napadlo mi, že je toto vyhlásenie totálna volovina...

  • 8. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 544x
  • 4
Milí rodičia, napíšte učiteľom, čo si o nich a ich štrajku myslíte!

Dávid Králik

Milí rodičia, napíšte učiteľom, čo si o nich a ich štrajku myslíte!

Štrajk učiteľov ma ako rodiča obmedzuje. Niekedy viac, niekedy menej, ale každopádne sa ma týka, a preto mám právo vyjadriť sa k tomuto obmedzeniu a zaslať svoje stanovisko vedeniu školy!

  • 20. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 978x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu