reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Malé gramatické okienko

Majú sa deti učiť doma to, čo im škola "omylom" nedá(I.) ?

Dávid Králik

Majú sa deti učiť doma to, čo im škola "omylom" nedá(I.) ?

V porovnaní s tým, ako sa naša spoločnosť zmieta v zovretí moci peňazí a politických rozhodnutí, bude vám môj postreh pripadať ako somarina, ale i tak...

  • 1. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Dyslexia naša každodenná :o)

Dávid Králik

Dyslexia naša každodenná :o)

Toto je tak trochu seriózny pohľad na prácu s dyslektikmi v treťom a štvrtom ročníku počas hodín čítania. Medzičasom už vyšiel v učiteľských novinách, ale možno ho nájde niekto aj tu, tak teda nech sa páči, vážené kolegyne a kolegovia :o)))

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 930x
  • 3
O tom, ako som dostal v škole „sprepitné“...ale aj o inom : )

Dávid Králik

O tom, ako som dostal v škole „sprepitné“...ale aj o inom : )

Nie, nie, ak hľadáte škandalózne odhalenie o veľkej korupčnej afére z radov učiteľov, tak tento článok nie je nič pre vás.

  • 26. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 440x
  • 53
Vybrané slová bez (m)učenia : )

Dávid Králik

Vybrané slová bez (m)učenia : )

Nikdy som nepatril medzi triednu elitu a vybrané slová...nuž tie boli pre mňa riadnym úskalím (mechanické bifľovanie, to nie je nič pre mňa). Nerád to takto verejne priznávam, no ešte ani v čase svojich pedagogických začiatkov, som ich nevedel všetky vymenovať. Ja viem, čo si o tom asi myslíte a hanbím sa za to, ale teraz je všetko inak. Rozhodol som sa tento svoj neduh odstrániť raz a navždy. A čo viac, rozhodol som sa pomôcť všetkým, ktorí rovnako narážajú na vlnách našej ľúbozvučnej slovenčiny na nebezpečné koralové útesy zvané – Vybrané slová.(Tento článok obsahuje text piesne – The song of the vybrané slová, akordy na gitarový sprievod ako i link na web, kde je uložená nahrávka.)

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 32 051x
  • 52
reklama
SkryťZatvoriť reklamu