reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Logopedické okienko

Ma-ma-ma-ma-miiiiiiiiič-ka...

Dávid Králik

Ma-ma-ma-ma-miiiiiiiiič-ka...

Zajakavosť (Balbuties), sa najvýraznejšie prejavuje neplynulosťou (dysfluenciou) rečového prejavu a je jedným z najťažších druhov narušenej komunikačnej schopnosti. Tento blog však nebude priamo o zajakavosti, no o fyziologickej neplynulosti, ktorá je v detskom veku častokrát akýmsi predchodcom skutočnej zajakavosti. Ponúkam zopár rád z odbornej literatúry rodičom, starým rodičom, učiteľom, ako znížiť riziká, ktoré so sebou prináša obdobie fyziologickej neplynulosti zhruba v treťom roku života dieťaťa.

  • 14. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 488x
  • 54
Mami, nešušli

Dávid Králik

Mami, nešušli

„No, poď šém. Ty mamiskine zlatiško. Ty by ši tjosku papuskalo?“ počujem z vedľajšej lavičky. „Že by Glum?“ v duchu zažartujem a zahľadím sa tým smerom. Na susednej lavičke vidím mladú maminku a asi dvojročného blondiačika. „Pekne,“ pomyslím si, „a potom sa pýtame, prečo je tak veľa detí s dysláliou.

  • 28. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 817x
  • 28
Strašiak zvaný dyslexia

Dávid Králik

Strašiak zvaný dyslexia

Takže, čo to vlastne dyslexia je? Ak dieťa slabo číta, znamená to automaticky, že je dyslektik? Ako zistím, či dyslexiou netrpí práve moje dieťa? A čo mám robiť, ak áno?

  • 17. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 382x
  • 74
reklama
SkryťZatvoriť reklamu