reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Nedeľná ... veď viete : o )))

inmemoriam

Dávid Králik

inmemoriam

Zahorel v ústach krásky.Kto na jar nechcel by len trochu nehy,či za hrsť jahôd s vôňou lásky,čo spoja dúhou oba brehy...

  • 14. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 517x
  • 0
exhibicionista

Dávid Králik

exhibicionista

v tichu a prítmí, vo vlhkom svete, čakal na šancu, ukázať...no... ...veď viete...

  • 22. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 601x
  • 1
Prásk za uši

Dávid Králik

Prásk za uši

Báseň. O Vianociach. O kaprovi. O omamičke. O ocinkovi. Ale hlavne o smiechu, alebo ak chcete o rehote :o)

  • 24. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 2
pod stromom

Dávid Králik

pod stromom

(báseň o strome, dychu,pozlátku...tuším aj o hodinách a hanbe)

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 171x
  • 4
...lubim ta...

Dávid Králik

...lubim ta...

...nieco malo o tebe...{poznan, 5.11.06}

  • 5. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 128x
  • 20
reklama
...málo svetla...

Dávid Králik

...málo svetla...

len vlny spomienokv olejovej škvrne...pýtaj u okienokkorunu...aj tŕne

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 762x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu