reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

moje hudobné výlevy

Papkáš, rozmnožuješ sa, dýchaš a rastieš?

Dávid Králik

Papkáš, rozmnožuješ sa, dýchaš a rastieš?

Možno máte dieťa, ktorému stačí chvíľa a ovláda potrebné učivo. Možno mu dokonca postačí jediné prečítanie, aby si zapamätalo všetko potrebné...ale ak náhodou nie,

  • 18. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 658x
  • 4
Viem, že už som niekde inde, ale vysvetlite to mojej hlave

Dávid Králik

Viem, že už som niekde inde, ale vysvetlite to mojej hlave

Dával som Vikuške školu (to je taký šermiarsky výraz pre situáciu, keď tréner pracuje so zverencom a učí ho nejakým trikom :). V jednej chvíli Viki spravila nečakaný pohyb a moja hlava situáciu okamžite vyhodnotila ako nebezpečnú a ruka bleskovo spravila kryt odbod. Viki si urazene pošúchala miesto, kam dopadol bolestivý zásah. Už je to dávno, čo som aktívne šermoval, ale akousi zotrvačnosťou hlava ešte stále funguje...

  • 15. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 066x
  • 2
Pravdepodobne nezbohatnem,

Dávid Králik

Pravdepodobne nezbohatnem,

ale dostal som nápad, ako z tých mojich šialeností zarobiť vďaka blogu nejaké peniaze

  • 23. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 558x
  • 3
lylylylylylylylylyly

Dávid Králik

lylylylylylylylylyly

Dávid, ja viem, že po tvrdej spoluhláske mám napísať tvrdé y a po mäkkej, mäkké... Pri takom "H" a povedzme "J" je to jasné, ale ako mám do kelu počuť, kedy je to tvrdé "L" a kedy mäkké "Ľ" ???

  • 23. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 050x
  • 10
aeiouäy

Dávid Králik

aeiouäy

Panelákom sa ozýva neidentifikovateľný zvuk. Stará pani Helenka zo štvrtého poschodia sa na chvíľu zastaví a počúva... "Hotový blázinec," povie si a šuchce sa pomaly domov, kde ju čaká jej obľúbená horká čokoláda...

  • 20. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 417x
  • 13
reklama
Na každom konci je pekné to, že sa začína niečo nové

Dávid Králik

Na každom konci je pekné to, že sa začína niečo nové

...len včera sa skončila moja púť so štvrtákmi a dnes...

  • 1. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 093x
  • 13
Texty k piesňam

Dávid Králik

Texty k piesňam

Tento súkromný článok je určený viac menej len pre mojich súčasných (m)učeníkov, nakoľko obsahuje texty k piesňam na CD, ktoré im plánujem zajtra dať v škole ako oneskorený darček k Vianociam (sranda, v čase tohoročných Vianoc som nemal ani páru o tom, že o mesiac už budem zas (m)učiť :o))).

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 096x
  • 3
Ole, ole, ole, ole, mother, mother.

Dávid Králik

Ole, ole, ole, ole, mother, mother.

Pekné, ale smutné. Tak toto nebude moja obľúbená pesnička, dobre ocko? Pre tých z vás, ktorí sa chystajú v škole, alebo na kurzoch angličtiny (rovnako ako ja) preberať rodinu a nevadí im, že je to tak trochu smutné, tak poďte ďalej a zoznámte sa s mojou ďalšou pesničkou pomocníčkou a dvoma akčnými hrami, vhodnými k tejto téme (hry som sa rozhodol pridať ako bolestné za ten smútok :o).

  • 12. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 410x
  • 2
Tvary

Dávid Králik

Tvary

Prečo si spravil taký neporiadok? spýtal sa ma minule niektorý z mojich malých spolubojovníkov počas nášho dobrodružného kurzu angličtiny, keď ma len krátko pred tým s hrôzou pozoroval, ako pojašene rozhadzujem po zemi rôznofarebné papiere. To, aby som ťa lepšie videla, milá Karkulka, prebehla mi hlavou alternatívna odpoveď :o), no napokon som sa ovládol (pamätajúc na Vikinkiné slová ocko, nerob si srandu) a pozval som ich k ďalšej dobrodružnej hre. Ak pracujete aj vy s deťmi a tetkou Angličtinou súčasne, dávam do pozornosti, u nás mala veľký úspech :o)

  • 5. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 773x
  • 5
Monday, Tuesday, a tak ďalej

Dávid Králik

Monday, Tuesday, a tak ďalej

Zazvonil telefón. Janka ho zdvihla a predstavila sa. Na druhom konci sa ozval šéf. Začal hovoriť, no v polovici vety ho prerušil hurónsky rev prichádzajúce z kancelárie, kam práve volal. Jana, čo sa to tam deje?!?

  • 6. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 605x
  • 8
reklama
Snáď mi to Chrobáci odpustia

Dávid Králik

Snáď mi to Chrobáci odpustia

Ocko, pani učiteľka ti odkazuje, že až budeš mať, pošli aj ďalšiu...ale ocko, bez tých blbostí na konci! A tak som poslal :o)

  • 12. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 447x
  • 9
Vedia vaše deti zdraviť?

Dávid Králik

Vedia vaše deti zdraviť?

Zajtra máme v škole prvýkrát angličtinu. Ja asi nebudem moc dobrá, lebo, veď vieš. Ja neviem po anglicky, hovorí mi Viki zamyslene.

  • 5. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 670x
  • 15
Násobilka dvoma, hotová pohroma (bejvávalo :o)

Dávid Králik

Násobilka dvoma, hotová pohroma (bejvávalo :o)

Druháci druhákom

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 660x
  • 26
Skloňovacie vzory podstatných mien

Dávid Králik

Skloňovacie vzory podstatných mien

Ďalšia sLOVEnčinová pieseň, alebo o tom, ako „Čuch“ a „Puch“ skúšali deti :o)

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 432x
  • 12
V tráve

Dávid Králik

V tráve

Voľakedy, keď som začínal hrať na gitare (mohol som vtedy mať tak osemnásť), sníval som o kariére speváka. Veľa fanúšikov, vypredané haly a tak :o) Dokonca som si plánoval kúpiť nejaký malý, celkom maličký ostrov kdesi v tichomorí. Ešte dnes to miesto vidím celkom detailne. Kopa paliem, krásne zátoky, blankytne modré more...

  • 5. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 654x
  • 10
reklama
Sunswear

Dávid Králik

Sunswear

vlastne len taká pieseň...

  • 26. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 727x
  • 2
...len sa tak vytešujem :o)))

Dávid Králik

...len sa tak vytešujem :o)))

Sadol som si ku compu (so skype-ovým mikrofónikom) s gitarkou, vychraptenými hlasivkami a dobrou náladou :o)

  • 8. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 477x
  • 4
Keď posledný most zhorí

Dávid Králik

Keď posledný most zhorí

(Táto báseň, je vlastne pieseň : ) Pretvárke prázdnych krás sa podávam, s úsvitom večne spolu, no na veky vekov každý sám. Ja už nechcem plávať, vo víne hlučne sa utopím, netúžim vedieť prečo, chcem vedieť iba s kým.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 510x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu