reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Moja poviedkovňa

Horká čokoláda

Dávid Králik

Horká čokoláda

Pani Helenka, vdova po generálovi Sieghofferovi, sa pohodlne usalašila v kresle. Nohy skrčila pod seba, odlomila si celý rad horkej čokolády, ktorú mala vždy najradšej a pustila sa do novej knižky od kazateľa Cirkvi bratskej Daniela Pastirčáka. Ozval sa zvonček. Neochotne odložila knihu a pozrela na hodiny. „Kto to len môže byť? Susedky nezvyknú chodiť tak skoro popoludní.“ Pokrútila hlavou, no napokon sa predsa len vysúkala z kresla a šuchtavo napredovala smerom k vchodovým dverám. Cestou minula kuchyňu, pričom zámerne prehliadla haldy neumytého riadu, vošla do obývačky a potom do úzkej chodby, vedúcej ku vchodovým dverám. Tu na moment ostala stáť. Odkryla priezor a zahľadela sa na výrez chodby. Zbadala mladého muža. „Snáď čosi cez tridsať, vysoký, blond, celkom ako starý pán,“ pomyslela si s úsmevom, no hneď tú myšlienku zahanbene odohnala. Založila na dvere retiazku, uhladila si dlhé prešedivelé vlasy a pomaly odomkla bezpečnostný zámok.

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 920x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu