reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

baška

Chcela som

Dávid Králik

Chcela som

...

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 042x
  • 9
Nádej

Dávid Králik

Nádej

...

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 999x
  • 11
Prekvapuje ma

Dávid Králik

Prekvapuje ma

...

  • 16. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 324x
  • 18
Malé ženy...

Dávid Králik

Malé ženy...

  • 14. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 444x
  • 6
Dnes

Dávid Králik

Dnes

  • 11. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 083x
  • 11
reklama
Pohľad mamy

Dávid Králik

Pohľad mamy

- Mami, vieš, najskôr som sa bála. - Čoho, Viki? Veď sme sa rozprávali, že o nič nejde... - No áno. Najskôr som sa obávala, ale potom som sa nadýchla a už to išlo...

  • 27. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 840x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu