reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

na slovíčko

Na slovíčko, Nedvědi

Dávid Králik

Na slovíčko, Nedvědi

Už od malička som bol telom i dušou kovboj. A zostalo mi to dodnes.

  • 19. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 487x
  • 6
Na slovíčko, Ivan

Dávid Králik

Na slovíčko, Ivan

"Starý Tásler" bol omnoho lepší než ten nový...

  • 5. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 412x
  • 6
Na slovíčko, Dávid

Dávid Králik

Na slovíčko, Dávid

Je to už dávno, čo som stretol Pepa z kapely Hasilasivlasy.

  • 2. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 420x
  • 0
Na slovíčko, Anetka

Dávid Králik

Na slovíčko, Anetka

Prichádzam autom k prechodu pre chodcov. Zastavím pred ním a s miernym úklonom naznačím starenke na kraji cesty, aby prešla. V rádiu sa práve v tej chvíli ozve Aneta a jej Křídla Motýlí a ja začínam okamžite spievať...no skôr asi blékať :o) Starenka, ktorá je práve v strede cesty, očividnie znervoznie a pridá do kroku.

  • 20. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 967x
  • 8
Na slovíčko, Paul

Dávid Králik

Na slovíčko, Paul

Človek by mal neustále snívať, lebo len túžba po nových veciach ho posúva dopredu.

  • 9. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 859x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu