reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Nápadník

Úvodný mix: Čítanie, výtvarná, informatika, angličtina a hudobná :)

Dávid Králik

Úvodný mix: Čítanie, výtvarná, informatika, angličtina a hudobná :)

Aj keď som už nejaký čas mimo školy, stále to v hlave pracuje tak po učiteľsky a objavujú sa nové nápady (poprípade sa len vynárajú tie staré :). Preto som sa rozhodol pridať na svoj blog rubriku - Nápadník. Táto rubrika je určená prioritne pre učiteľov, poprípade akčných rodičov, ktorí by chceli doma trápiť svoje ratolesti nejakým zábavným spôsobom. Nebudem tu riešiť žiadne problémy školstva ani poryvy mojej duše z bicykla :), takže pre nezainteresovaných odporúčam ani neotvárať :) Začnime teda nedeľným obedom a čítaním.

  • 10. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 500x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu