reklama

Keď zomrie elf, padá hviezda

Unavené oči už ledva udržím otvorené. Niet sa čo diviť, po štrnástich hodinách za volantom. Ešte päťdesiat kilometrov a som v Gdansku. „Hlavne nezaspi!“ neustále si opakujem, aj keď už únava prekračuje všetky hranice znesiteľnosti. Otváram všetky štyri okná a prúd čerstvého vzduchu ma preberá.„Zomrel,“  znovu a znovu vidím v myšlienkach zelený display svojho mobilu, na ktorom sa len pred pár hodinami objavila jednoslovná sms-ka. Často sme spolu hrávali „Dračí doupě“, samozrejme vždy až potom, ako sme skončili s domácimi úlohami. Doma ho volali Romanko. Mal rád počítač, les, akváriové rybky (raz sme si sľúbili, že sa spolu vyberieme do akvaristického obchodu...nestihli sme to...) Pre mnohých ľudí bol obyčajný malý tmavovlasý chlapec, no pre mňa zostane navždy veľkým elfským bojovníkom, ktorý nikdy nepoznal porážku. Vlastne raz áno. Non-Hodgkin...Do Gdanska som dorazil o druhej nad ránom. Na hoteli som sa zdržal sotva päť minút. Akosi som cítil potrebu ísť k moru. Bolo veľmi chladné a rozbúrené. Vyzul som sa a kráčal som vo vlnách. Nohy mi tŕpli od zimy. Nevšímal som si to a kráčal som ďalej.Odrazu som zastal. Hľadím na vlny, ktoré kdesi v diaľke obmývajú nohy jasnej hviezdnej oblohe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)
Obrázok blogu

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu