reklama

Takže, kumpán Radka, prečo škola Felix?

Predpredpredpredvčerom som otvorene hovoril o svojich motívoch a dôvodoch, pre ktoré som sa pridal k partii nadšencov, zakladajúcich školu Felix. Keďže som prisľúbil aj postoje ostatných, po Majke, Peťovi a Hanke pýtam sa Radky: TAKŽE, KUMPÁN RADKA, PREČO ŠKOLA FELIX?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Priznám sa, že hlavným dôvodom sú moje deti. Chcem pre svoje a aj ďalšie deti školu,

Obrázok blogu

do ktorej budú každý deň celé roky radi chodiť, a to nielen kvôli kamarátom a prestávkam, ale aj kvôli učiteľom, tomu, čo sa tam naučia, dozvedia, objavia a aké skvelé veci tam zažijú.

Obrázok blogu

Školu, v ktorej sa nebudú učiť len teoretické vedomosti, ale hlavne veci, ktoré v živote naozaj využijú,

Obrázok blogu

v ktorej každý deň zažijú niečo zaujímavé, o čom rodičom budú rozprávať, keď sa ich večer doma spýtajú „Čo bolo v škole?",

Obrázok blogu

v ktorej nebudú dostávať zlé známky za to, čo nevedia a poznámky za to, čo sa im nepodarilo alebo urobili zle, ale kde ich každý deň niekto pochváli za to, čo sa im podarilo, v čom sú dobrí, alebo v čom sa im podarilo zlepšiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Školu, v ktorej rodič a učiteľ sú partnermi, ktorým ide o spoločnú vec, aby deti boli v škole spokojné a šťastné

Obrázok blogu

a v ktorej nebudú deti ani rodičia stresovaní množstvom domácich úloh, ktoré musia unavení po celom dni zvládnuť. Hromady domácich úloh, hlavne na prvom stupni, mali na mňa taký vplyv, že ma to motivovalo stať sa učiteľkou. Hlavný dôvod bol, že ja budem učiteľka, ktorá bude dávať domáce úlohy skutočne len výnimočne ;)

Obrázok blogu

Ďalším dôvodom sú učitelia.

Obrázok blogu

Chcem, aby učitelia, ktorých ich práca naozaj baví a robia ju s láskou, mali vytvorené dobré podmienky na svoju prácu,

Obrázok blogu

mali možnosť realizovať svoje nápady a sny

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

a nemuseli sa zaťažovať byrokraciou, nedostatkom peňazí,

Obrázok blogu

alebo nepochopením zo strany nadriadených či kolegov.

Obrázok blogu

Proste chcem, aby mali všetko to, čo som počas mojej učiteľskej praxe mala ja, ale aj to, čo mne chýbalo.

Obrázok blogu

Sme výborný tím. Je pre mňa veľkou výzvou a potešením spolupracovať s týmito ľuďmi. Každý z nás má veľa skúseností s prácou s deťmi a nápady, ako by sa naše školstvo mohlo zmeniť. Keď spojíme všetky pozitívne skúsenosti, nápady nielen naše, ale aj učiteľov, s ktorými sa stretávame a sú ochotní sa o ne podeliť, tiež mnohé zahraničné, ktoré sa v pozmenenej forme dajú realizovať aj u nás, určite sa mi splní môj sen. Sen vytvoriť školu, v ktorej sa žiaci, učitelia a aj rodičia budú cítiť skvelo a ktorá bude inšpirovať iné školy k pozitívnym zmenám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ps: Tak to by sme mali...Spoločenstvo Felixa - Hanka, MajkaRadka, Peťo a ja ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu